تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه ارتباطی 50 روستای گیلان در دو روز آینده بازگشایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راه ارتباطی 50 روستای گیلان در دو روز آینده بازگشایی می شود رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به باز بودن تمامی راه های اصلی استان گفت: تمام تلاش ها بر این امر معطوف است که راه های مسدود مانده 50 روستای گیلان در دو روز آینده بازگشایی شوند.


ˈمحمدعلی نجفیˈ شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دو هزار روستای استان در برف محصور بود که از این تعداد، 50 روستا همچنان در برف گرفتار هستند که تلاش می شود تا 48 ساعت آینده، راه های این روستاها بازگشایی و مشکل به طور کامل برطرف شود.
وی ادامه داد: نیروهای امدادی و عمرانی با تلاش شبانه روز توانسته اند راه های اصلی و شریانی را باز نگه دارند و راه های روستایی مسدود مانده، عمدتاً در ارتفاعات استان واقع هستند.
استاندار گیلان به حضور امروز خود در شهرستان های انزلی، صومعه سرا و رضوانشهر اشاره و بیان کرد: آخرین گزارش فرمانداری های شهرستان های یادشده و نیز دیگر مناطق استان، حاکی از باز بودن راه های اصلی است.
وی یکی از مشکلات پیش رو را فرسوده و مستهلک بودن تجهیزات و ماشین آلات برف روبی خواند و افزود: باید دستگاه ها و وزارت خانه های مسوول، امکانات لجستیکی بیشتری در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم روند خدمات رسانی به مردم را سرعت بیشتری ببخشیم.
نجفی ادامه داد: از 40 حادثه طبیعی در جهان، 30 نوع آن در کشورمان به وقوع می پیوندد و بیشتر این حوادث در گیلان نیز به وقوع پیوسته و این استان از لحاظ تنوع بروز بلایای طبیعی، جزو چهار استان نخست کشور است.
وی بارش فراگیر برف در گیلان را شامل سه موج عنوان و اضافه کرد: موج اول در شهرستان های آستارا و تالش بوده، موج دوم افزون بر 12 شهرستان را فراگرفت و موج سوم که از شب گذشته آغاز شد؛ تمامی شهرستان های گیلان را فرا گرفت.
استاندار گیلان ارتفاع برف در شهرها و مناطق روستایی را از 60 تا 250 سانتیمتر ذکر و اظهار کرد: بسیج همگانی، مردمی و نظامی با حضور موثر نیروهای هلال احمر موجب شد که بتوانیم بر مشکلات قائق آییم.
وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده دو روز قبل از آغاز بحران گفت: از چهارشنبه هفته گذشته، ستاد مدیریت بحران استان با جلسات متعدد، نیروهای عملیاتی خود را برای مقابله با بحران بسیج کرد.
استاندار گیلان به تاکیدات رییس جمهوری و وزیر کشور مبنی بر لزوم شتاب در روند ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات مناطق برف گرفته اشاره و خاطرنشان کرد: امکانات اولیه و ارزاق شامل بسته های غذایی، بین مردم مناطقی که در برف گرفتار شده اند، توزیع شده یا در حال توزیع است.
وی همچنین از فعال بودن تمامی نانوایی ها و واحدهای خبازی گیلان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در بخش توزیع آرد و گندم برای تامین نان مردم وجود ندارد و آمادگی مقابله با بحران، پیش از این اندیشیده شده بود.
نجفی از مردم روستاهای محصور در برف خواست که شرایط فعلی را تحمل کنند و از صبر و تحمل چند روزه مردم استان که گرفتار برف شدند، قدردانی کرد.ک/3
7292/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن