تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی مسدود گیلان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بدنبال بارش سنگین برف ، تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی مسدود گیلان ادامه دارد رشت – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از ادامه تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی مسدود در استان خبر داد .


ˈ حجت شعبانپور ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهارکرد : در مسیر راه های روستایی شهرستان های صومعه سرا ، شفت ، فومن ، رضوانشهر و رودسر بین یک تا بیش از دو متر برف باریده است .
وی بازگشایی راه های روستایی را نیازمند بازگشایی راه های اصلی دانست و افزود : کلیه راه های اصلی استان ( به غیر از راه فومن صومعه سرا به رضوانشهر ) بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی راه های روستایی نیز آغاز شده است .
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تاکید کرد : تلاش نیروهای راهداری بر این است تا راه های روستایی در کوتاهترین زمان ممکن بازگشایی شود .
شعبانپور از همه رانندگان خواست تا با پرهیز از رفت و آمد های غیر ضروری ، رعایت تدابیر ایمنی و توجه به دستورات پلیس به نیروهای راهداری برای خدمت رسانی کمک کنند .
به گفته مدیرکل راه وشهرسازی گیلان تلاش 45 گروه راهداری در جاده های استان برای خدمت رسانی به مردم ادامه دارد . ک/3
7292/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن