تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819555732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش ها در کردستان تا چهارشنبه و سرما هم تا یکشنبه ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش ها در کردستان تا چهارشنبه و سرما هم تا یکشنبه ادامه دارد سنندج-ایرنا- بارش برف سنگین که از روز دوشنبه در استان کردستان آغاز شده تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد و پس از آن هوا دمای هوای استان به شکل محسوسی کاهش خواهد یافت.


مدیرکل هواشناسی کردستان در این ارتباط به خبرنگار ایرنا، گفت: مرکز بارش ها این بار شمال کشور است و در استان کردستان بارش های خفیفی را شاهد هستیم.
محمدطالب حیدری با اشاره به اینکه در برخی از نقاط استان از جمله بیجار حدود 25 سانتی متر برف به زمین نشسته است، افزود: بخشی از این بارش ها بر اثر کولاک بوده است.
به گفته وی این سیستم از روز چهارشنبه از استان خارج می شود و بعد از آن تا روز یکشنبه شاهد برودت دمای هوا و سرمای شدید خواهیم بود.
وی وزش باد را یکی از دلایل سرد بودن هوای استان دانست و اظهار کرد: احساس سرما در استان در روزهای اخیر بیشتر بود.
حیدری با اشاره به اینکه دمای تمام شهرهای استان زیر صفر است، افزود: دمای هوا در دیواندره، دهگلان و بابارشانی منفی 15 درجه، بیجار منفی 13 درجه و در سنندج منفی دو درجه گزارش شده است.
بارش برف در استان کردستان منجر به تعطیلی مدارس در روزهای دوشنبه و سه شنبه، لغو پروازهای امروز فرودگاه سنندج و بسته شدن راه 400 روستا شده است.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن