تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی مظلومیت زنان و دختران ایرانی را از بین برد و به آنان هویت و شخصیت داد.


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه درنشست با بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: انقلاب اسلامی که محصول تلاش بانوان، همسران و فرزندانشان است، فضای رشد و ترقی زنان و دختران در بخش های مختلف از جمله دانشگاه ها، بیمارستان ها، مجلس و سایر بخش های دیگر را مهیا کرد.
وی اظهارکرد: در شرایطی که از بانوان تنها استفاده ابزاری می شد، انقلاب اسلامی شخصیت الهی زن را به او معرفی کرد.
امام جمعه بوشهر گفت: امروز دشمن با تدوین برنامه های مختلفی به دنبال ترویج برهنگی و بی بند و باری و ضعیف جلوه دادن زنان و دختران مسلمان است که باید هوشیارانه در مقابل آنها ایستاد.
وی یادآورشد: جریاناتی در درون کشوربه اندیشه های جهان استکبار کمک می کند که با بصیرت و توجه به هدایت های مقام معظم رهبری در دفاع مقدس فرهنگی باید از ارزش های اسلامی و انقلاب دفاع کرد.
امام جمعه بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی تنها حرکتی در محدوده جغرافیای خاصی نبود بلکه این انقلاب در تاریخ اسلام و در جغرافیای وسیع جهان رخ داد.
صفایی بوشهری اضافه کرد: همان طور که بعثت انبیا باعث تحول در دنیا شد انقلاب اسلامی که برخاسته از دین اسلام بود نیز سبب تحول درجهانی شد که مملو از ظلم، فساد، استبداد و انحطاط بود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با صدای اسلام و محتوای مکتب اهل بیت از افق ایران دمید تا جهان را به سمت اسلامیت که همان معنویت، پیشرفت و عدالت است، برساند.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: بانوان یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب هستند چون در دامان آنان فرزندانی متعهد پرورش یافت و هم پشتیبان همسران خود بودند.
وی اضافه کرد: درشرایطی که جهان غرب و کشورهای مخالف تهاجم گسترده ای علیه انقلاب ایجاد کرده اند، وظیفه ما
حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب است.
صفایی بوشهری اظهارکرد: با توجه به نقش بانوان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، امروز نیز بانوان باید در خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی باشند چون دشمن زنان و جوانان را در تهاجم فرهنگی هدف قرار داده است.
وی افزود: دهه فجر، دهه بیداری، بصیرت، تعهد و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب است و زنان بوشهری در این زمینه پیشتاز هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز گفت: زنان ایرانی به عنوان زنانی شجاع، شهید پرور، مدیر و مدبر همواره به عنوان الگوی زنان مسلمان هستند.
زهرا عرفان افزود: تعهد زنان ایرانی در گرایش زنان دنیا به اسلامی و دین هراسی دنیای استکبار نقشی مهم دارند.
وی تصریح کرد: زنان بوشهری برای ترویج اندیشه های امام راحل و شهدا و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب در اجرای برنامه های دفاع مقدس فرهنگی پیشتاز هستند.
عرفان یادآور شد: یکهزار و 200 فعالیت مختلف فرهنگی در مناطق مختلف شهری و روستایی مربوط به بانوان در استان طراحی شده است.
وی هدف از اجرای این برنامه ها را اعلام وفاداری به انقلاب و پیشتیبانی از ولایت فقیه عنوان کرد. ک/2
629/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن