تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت جدید وزارت ورزش و جوانان به سمن ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > خانواده و جوانان مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان خبر داد؛
فرصت جدید وزارت ورزش و جوانان به سمن ها
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان از فرصت جدید وزارت ورزش و جوانان به سازمان های مردم نهاد برای مشارکت جوانان در اداره کشور خبر داد و گفت: در ساختار جدید وزارتخانه، این امکان برای سمن های جوانان فراهم شده تا در قالب ارتباط و تعامل دوسویه وارد میدان مشارکت و فعالیت اجتماعی شوند.



محسن زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: مشارکت عامه مردم یکی از مولفه های توسعه است. جوانان نیز به عنوان سرمایه های انسانی کشور با مشارکت در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، نقش بسزایی در توسعه پایدار کشور ایفا می کنند. وی با تاکید بر نقش سازمان های مردم نهاد در آموزش و تربیت نسل جوان کشور ادامه داد: در ساختار طراحی شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، این امکان برای سمن های جوانان فراهم شده تا در قالب ارتباط و تعامل دوسویه وارد میدان مشارکت و فعالیت اجتماعی شوند.  به گفته زارعی، جوانان عضو سمن ها خودشان وارد عرصه فعالیت می شوند و با تمرین و ممارست، سطح توانمندی، مسئولیت پذیری و جامعه پذیری خود را ارتقا می بخشند. از سوی دیگر جامعه به واسطه ظرفیت بالای جوانان و ویژگی های نسلی این قشر، از موهبت مشارکت جوانان در اداره امور کشور بهرمند خواهد شد. مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان صحبت های خود را اینگونه تکمیل کرد: جوانان به دلیل ویژگی های خاص مقطع سنی خود از انگیزه، پویایی، نشاط، میل، توانمندی و انرژی بیشتری برخوردارند. این ویژگی ها موجب حضور پررنگ تر جوانان در فعالیت های اجتماعی می شود. در نتیجه مشارکت های اجتماعی جوانان نمود و بروز بیشتری نسبت به دیگر اقشار جامعه دارد. وی در پایان گفت: متاسفانه برخی از جوانان تصور می کنند در روند پیشرفت کشور نقشی ندارند و یا سازوکاری برای اجرایی و عملیاتی کردن افکارشان وجود ندارد. خوشبختانه بستر مناسبی بوجود آمده تا خلاقیت و ایده های جوانان ظهور و بروز یابد. جامعه نیز به خوبی، از این ظرفیت بهره مند شده و نگرانی های مسئولین و مردم، در این حوزه بر طرف خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن