تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدعلی نجفی: امیدوارم حاشیه سازی‌های مربوط به استعفایم امروز تمام شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در مراسم تودیع معارفه‌ی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛
"محمدعلی نجفی": امیدوارم حاشیه سازی‌های مربوط به استعفایم امروز تمام شود
رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی گفت: امیدوارم حاشیه‌سازی هایی که در این مدت درباره استعفایم صورت گرفته پرونده آن امروز بسته شده تلقی شود.


به گزارش خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ "محمدعلی نجفی" رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درمراسم تکریم ومعارفه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که صبح امروز در ارگ آزادی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد گفت: صبح امروز که وارد سازمان  میراث فرهنگی شدم برخی از کارکنان سازمان میراث فرهنگی می‌خندند به یاد طنزی از مرحوم کیومرث صابری (و گل آقا افتادم)  که می‌گفت: "صد حیف که این آمد و صد شکر که آن رفت" .
 
وی افزود: در جلسات چندگانه‌ای که با "مسعود سلطانی فر" رئیس سازمان میراث فرهنگی داشته‌ام گزارشی از کارهای انجام صورت گرفته در سازمان میراث فرهنگی را برای ایشان ارائه کردم.
 
نجفی تصریح کرد: شنبه دوازدهم بهمن نیز جلسه‌ای با معاونین سازمان میراث فرهنگی داشتیم آقای سلطانی فر به طور کامل و دقیق درجریان فعالیت‌های این سازمان قرار گرفتند.
 
رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: در سازمان میراث فرهنگی اقدامات زیر بنایی آغاز کردیم البته این اقدامات هنوز کامل نیست نیاز به زمان دارد تا نتایج آن ظاهر بشود.
 
وی ادامه داد: قطار سازمان روی ریل اصلی خودش قرار گرفته امیدواریم با حضور سلطانی فر سرعت قطار بیشتر شود و به هدف و جایگاه نهایی‌اش برسد.
 
نجفی تصریح کرد: از تمامی کسانی که در این مدت تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر می‌کنم یکی از بزرگترین دستاوردهای من در سازمان میراث فرهنگی آشنایی با جمع بسیاری از دوستداران فرهنگی کشور است.
 
مشاور رئیس جمهور ودبیر ستاد هماهنگی اقتصادی اظهار داشت: در مورد کناره‌گیری و استعفای من از سازمان میراث فرهنگی حاشیه‌سازی‌های بسیاری که امیدوارم امروز این حاشیه‌سازی‌ها تمام شود و از نظر مدیران سازمان و رسانه‌های گروهی این پرونده بسته شده تلقی شود.
 
وی افزود: از روزی که به من مسئولیت وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور پیشنهاد داده شد و مجلس رای نداد و تا انتخابم به ریاست سازمان میراث فرهنگی اصرار داشتم و کارهای سبکتری در خدمت دولت باشم.
 
نجفی تصریح کرد: برخی از مطبوعات و سایتها مطلبی نوشته بودند که چرا من بیمار بودم مسئولیت ریاست سازمان میراث فرهنگی را قبول کردم.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: در سه ماه اول خدمتم در سازمان میراث فرهنگی حتی پنج شنبه و جمعه نیز کار می‌کردم و حجم وسیعی از نامه‌ها را به منزلم می‌بردم تا اینکه اوایل آذر مشکلات جسمی من شروع شد با مشورتی که با پزشکان داشتم همه این نظر را داشتند که باید فعالیت‌های کمتری انجام دهم.
 
وی افزود: دوم آذر این موضوع را به آقای جهانگیری اعلام کردم.
 
البته من از نظر سلامتی خودم نگران نیستم بلکه نگرانیم در رابطه با سازمان میراث فرهنگی بود اگر رئیسی نتواند مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام دهد مجموعه‌ تلاش‌هایی که همکاران ما در سازمان میراث فرهنگی انجام می‌دهند با ناکامی مواجه خواهد شد.
 
نجفی تصریح کرد: در دو ماهه اخیر از حضور خودم در دولت راضی نبودم چون آمادگی جسمی نداشتم و این موضوع را به آقای جهانگیری اعلام کردم.
 
مشاور رئیس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اظهار داشت: آقای جهانگیری گفتند این موضوع فعلا مطرح نشود و خودم نیز خجالت می‌کشیدم که موضوع استعفایم را به آقای دکتر روحانی مطرح کنم تا اینکه ایشان از کانالهای مختلفی متوجه این موضوع شدند و نظر دکتر روحانی بر این بود که فعلا صبر کنید تا درباره این موضوع فکری شود.
 
وی افزود: وقتی رئیس جمهور درباره وضعیت جسمی من موضوع را شنیدند گفتندراضی نیستم به شما صدمه‌ای وارد شود اگر مسئله چنین است با همکاری آقای نهاوندیان جانشینی برای خود انتخاب کن.
 
نجفی تصریح کرد: حدود 6 نفر را به آقای نهاوندیان پیشنهاد دادم وسپس دونفر نیز به این لیست اضافه شدند و سرانجام آقای سلطانی فر به عنوان فردی شایسته برای ریاست سازمان میراث فرهنگی انتخاب شدند.
 
رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: رئیس جمهور قرار بود نهم بهمن درجلسه هیئت دولت استعفای من را اعلام کند اما با توجه به سفر نخست وزیر ترکیه مطرح کردن این موضوع به تاخیر افتاد.
 
وی افزود: نهم بهمن در مجلس حضور  داشتم که چند تا نماینده درباره‌ی مشکلاتم از من سوال کردند که من موضوع را به آنها اعلام کردم متاسفانه خبرنگار جوانی در مجلس اشتباها یا عمدا خبری منتشر کرد که من استعفا نداده‌ام خواستم این موضوع را تکذیب کنم اما در پنج شنبه سایت خبری دولت اعلام کرد که آقای رئیس جمهور با استعفای من موافقت کرده است.
 
نجفی خاطرنشان کرد: استعفای نیازی به تحلیلهای سیاسی ندارد و این موضوع بسیار ساده است ومن هم علت را بیان کردم.  
 
افتخار من این است که با دکتر روحانی همکاری کنم.

انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن