تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804699333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور از خطوط قرمز اصل انقلاب را به خطر می اندازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عبور از خطوط قرمز اصل انقلاب را به خطر می اندازد قم - ایرنا - آیت الله مکارم شیرازی گفت: عبور از خطوط قرمز اصل انقلاب را به خطر می اندازد.


به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز دوشنبه در دیدار فرماندهان بسیج سازمان صدا و سیما با وی، با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: رسانه ملی در سالیان اخیر توسعه بسیار خوبی پیدا کرده است، منتهی به همان اندازه که آثار آن گسترده و وسیع است، آسیب های آن نیز به همان اندازه سنگین است.
وی افزود: اگر غفلت شود ممکن است خدای نکرده آسیب های زیادی ایجاد شود، اصولا فلسفه تشکیل سازمان بسیج برای پیشگیری از این نوع آسیب ها است و باید قبل از وقوع آسیب ها به فکر پیشگیری باشیم.
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که شما باید نظارت کاملی بر تمام برنامه ها داشته باشید، افزود: هیج کس نمی تواند ادعا کند تمام برنامه های رسانه ملی بدون عیب است، حتی رییس رسانه ملی نیز چنین ادعایی ندارد؛ از این رو باید سعی کرد مشکلات را به حداقل رساند و در گام بعدی از بین برد.
وی با تاکید بر این که اگر شما نظارت دقیق داشته باشید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، ابراز داشت: گاهی افرادی ممکن است در صدا و سیما بیایند که برای جذب مخاطب بیشتر بخواهند فرهنگ غرب را در رسانه ملی حاکم کنند.
وی گفت: باید توجه داشت به صورت خزنده به سمت فرهنگ غربی کشانده نشویم که برای جذب شنونده و بیننده بیشتر برنامه های ناسالم تولید کنیم، من همیشه بیم این نکته را دارم؛ از این رو نباید از حرکت های خزنده مخرب غفلت کرد.
این مرجع ، جذب مشتری و مخاطب به هرقیمت را فرهنگی غربی دانست و تصریح کرد: رسانه ملی باید در تمام برنامه های خود به صورت هدفدار حرکت کند، حتی طنز، انیمیشن و برنامه های کودک و سرگرمی باید هدفدار و مطابق با آموزه های اسلامی باشد و در تمامی این برنامه ها می توان مبانی دینی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم تبیین کرد.
وی با تاکید بر حفظ اصول و رعایت خطوط قرمز در کشور، گفت: بعد از روی کارآمدن آقای روحانی که فرد معتدلی است، در حاشیه گاهی برخی وانمود می کنند که می شود هر کاری کرد، هر حرفی را زد، من دیدم امروز در روزنامه نوشته بودند که کتبی که ممنوع الطبع بود راه آن باز شده است.
وی گفت: اگر واقعا کتاب و اثری به دلیل منطقی انتشار آن ممنوع بوده من نمی دانم یعنی چه که راه آن باز شده است؟ آزادی در اسلام یک اصل است، اما آزادی ما غیر از آزادی غربی است؛ آزادی ما خط قرمز و چارچوب دارد، مبادا صدا و سیما و رسانه ها و مطبوعات تصور کنند می توانند خطوط قرمز را بشکنند.
این مرجع تقلید اضافه کرد: اگر خط قرمزها شکسته شود، اصل انقلاب و کشور به خطر می افتد، من بارها به مسؤولان گفته ام اگر جمعیت بسیجی و جوانان مذهبی را از دست بدهیم پشتوانه انقلاب و کشور را از دست خواهیم داد.
وی گفت: انقلاب اسلامی را مذهبی ها به پیروزی رساندند و حفظ کردند، اگر خط قرمزها را بشکنیم، پشتوانه انقلاب را از دست داده ایم، این نکته را باید بیان کرد، باید اعتقادات مذهبی و بسیج که پشتوانه اصلی ما هستند را حفظ کنیم. ک/2
7406 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن