تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطر تغییر جریان در مجلس آینده وجود دارد/ یخ اصلاح‌طلبان در حال آب شدن است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باهنر در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی:
خطر تغییر جریان در مجلس آینده وجود دارد/ یخ اصلاح‌طلبان در حال آب شدن است
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: خطر تغییر جریان در مجلس آینده وجود دارد و یخ‌های اصلاح‌طلبان با آمدن دولت جدید، در حال آب شدن است؛ برخی فتنه‌گران می‌خواهند فتنه جدیدی را به وجود آورند به همین دلیل هیچگاه نباید فتنه 88 و 9 دی را فراموش کرد.


به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج حبیب‌الله عسگر اولادی اظهار داشت: رحلت آقای عسگر اولادی ثلمه بزرگی برای بدنه انقلاب و نظام بود و امیدواریم با تلاش دوستان و رهروان ایشان جای خالی آقای عسگر اولادی پر شود.

 دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص وضعیت این جبهه بیان داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری عملا یک نوع ائتلاف در زمان انتخابات میان برخی از تشکل‌های ریشه‌دار و با سابقه درخشان اصولگرایی است.

 وی افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات‌های مختلف نقش جدی داشته و همواره خط اصیل انقلاب را دنبال کرده و بر مبنای خط امام و رهبری عمل می کند.

 باهنر اعضای جبهه پیروان را اعضای حقوقی دانست و تصریح کرد: کسانی که در تشکل‌های خود دبیرکل و یا قائم مقام هستند عضو شورای مرکزی هستند و مرکزیت جبهه در انتخاب افراد برای عضویت در شورای مرکزی خود بر اساس تصمیم تشکل‌های وابسته به خود عمل می‌کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت سیاسی کشورو تحلیل انتخابات دوره یازدهم ریاست‌جمهوری گفت: دکتر روحانی با شعارها و حرف‌هایی توانست رای نیمی از رای دهندگان را به دست آورد و تحلیل انتخابات به نظر بنده این است که مردم از 8 سال تندروی‌های هنجارشکنانه اصلاح طلبان و 8 سال تندروی‌های احمدی‌نژادی خسته شده بودند و به همین دلیل به شعار اعتدال رای دادند. در میان کاندیداهای ریاست‌جمهوری واقعا شخصی که پیشینه اعتدالی داشت دکتر روحانی بود.

وی افزود: روحیه دکتر روحانی روحیه‌ای اعتدالی است و  وی سعی می‌کند فراجناحی باشد و خرد را حاکم کند، اگر اصولگرایان نیز در انتخابات به وحدت می‌رسیدند بسیار موثر بود اما باید بدانیم بخشی از اصولگراها به دکتر روحانی رای دادند و مرز اصلاح‌طلبی و اصولگرایی در این دوره از انتخابات به هم ریخت.

باهنر با اشاره به عملکرد 5 ماهه دولت یازدهم خاطرنشان کرد: وظیفه ما حمایت کامل و جدی از دولت دکتر روحانی است زیرا مشکلات کشور بسیار زیاد است و تا آنجا که امکان دارد باید از دولت در پیروزی بر مشکلات حمایت کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که "مقام معظم رهبری" فرمودند از سربازان دیپلماتیک نیز حمایت می کنیم اما باید مواظب نیز باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای روحانی هیچگاه آدم تشکیلاتی نبوده و به همین دلیل برای خود نیرو نداشته است و پس از پیروزی درانتخابات مجبور بود از نیروهای دیگران استفاده کند و توقع ما نیز این بود که از همه جریان‌ها استفاده کند .هر چند در سطح کلان نیروهای ساختارشکن حضور ندارند اما  در مراحل پایین‌تر تندرو های اصلاح‌طلب حضور دارند.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های اقتصادی در کشور توسط دولت گفت: یکی از نقدهای ما به دولت در مسائل اقتصادی این است که تصمیمات اقتصادی نیاز به هماهنگی و قاطعیت و شجاعت دارد که به نظر ما در این موضوع دولت ضعیف است.

باهنر با اشاره به انتخابات مجلس آینده اظهار داشت: خطر تغییر جریان در مجلس آینده وجود دارد و یخ‌های اصلاح طلبان با آمدن دولت جدید، در حال آب شدن است و برخی فتنه‌گران می‌خواهند فتنه جدیدی را به وجود آورند به همین دلیل هیچگاه نباید فتنه 88 و 9 دی را فراموش کرد.

انتهای پیام/  







تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن