تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام: آموزش محوری ترین اصل در ایجاد بنیاد خیریه کودک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار ایلام: آموزش محوری ترین اصل در ایجاد بنیاد خیریه کودک است ایلام - ایرنا- استاندار ایلام گفت: محوری ترین اصل در ایجاد بنیاد خیریه کودک آموزش به کودکان است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ˈمحمدرضا مرواریدˈ در آیین تجلیل از خیرین بنیاد کودک بیان کرد: این بنیاد یکی از تشکل هایی است که تاثیر ارزشمندی در جامعه به ویژه استان ایلام خواهد گذاشت.
وی با ابراز خوشحالی از راه اندازی این بنیاد در استان ایلام افزود: انشاالله که این بنیاد بتواند با برنامه ریزی دقیق و اهداف بسیار متعالی خود بتواند کودکان استان را با آموزش های بسیار مناسب به درجه های عالی اجتماعی برساند.
نماینده عالی دولت در ایلام افزود: بسیاری از نخبگان جهان از دانشمندان و ادیبان و شعرا گرفته تا مخترعان و نویسندگان از افرادی بوده اند که در کودکی مشکلات بسیار داشتند و به سختی زندگی کرده اند و در نهایت منشا اثرهای بسیار در جامعه و حتی جهان شده اند.
مروارید از تمایل فراوان مردم برای کمک به این بنیاد خبر داد و گفت: از زمانی که مطلع شده ام که این بنیاد در ایلام دایر شده با چند تن از خیران استان که صحبت می کردم اظهار تمایل بسیار برای همکاری با آن نشان دادند و بدون تردید این روحیه در مردم ما هنوز زنده است.
استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد که مردم با کمک های خود به گسترش این بنیاد در استان و افزایش خدمات خود به کودکان گام های بلندتری بردارند و مردم ما آمادگی هر گونه هم افزایی و همکاری داشته باشند.
وی در پایان از تلاش های فعالان بنیاد کودک در استان قدردانی کرد. ک/1
7173/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن