تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه‌های دهه فجر در جنوب پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ویژه برنامه‌های دهه فجر در جنوب پایتخت
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در این منطقه خبر داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد که در این طرح بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی، تاریخی، آموزشی، تفریحی، نمایشی، اجتماعی، سلامت، مذهبی، ورزشی و ... در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19 همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های عکس، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، برگزاری نمایش و اجرای سرودهای انقلابی، قرائت قرآن، زیارت عاشورا از ویژه برنامه‌های دهه فجر منطقه 19 است.
 
حجت الاسلام جوادی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس منطقه 19، ارسال پیامک‌های دهه فجر در محلات 13 گانه جشنواره‌های فرهنگی و هنری در محلات منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: آذین بندی سراهای محلات 13 گانه منطقه 19، برپایی راهپیمایی 22 بهمن، تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل(ره)، برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی، فرهنگی و ... از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن