تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع مرحله نخست سبد کالای خانوار در سیستان و بلوچستان کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توزیع مرحله نخست سبد کالای خانوار در سیستان و بلوچستان کلید خورد زاهدان- ایرنا- قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کار توزیع مرحله نخست سبد کالای خانوار از امروز /یکشنبه/ در تمام نقاط استان به صورت رایگان آغاز شد.


ˈغلامعلی گنجعلیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این مرحله سبد کالای رایگان شامل روغن مایع با کیفیت مطلوب دو قوطی 810 گرمی، یک بسته 10 کیلویی برنج هندی، چهار کیلو مرغ، دو بسته پنیر 400 گرمی و 24 عدد تخم مرغ به صورت رایگان به مدت 15 روز در مراکز توزیع قابل عرضه است.
وی اظهار داشت: توزیع سبد کالای رایگان از امروز در فروشگاه های امکان(کارگران)، اسکات (کارکنان دولت، اتکا(نیروهای مسلح)، اتحادیه فرهنگیان و رفاه (کمیته امداد و بهزیستی) سراسر استان آغاز شده است.
وی گفت: دریافت سبد کالای خانوار منوط به ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن وایز می شود، خواهد بود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: افرادی که دارای کارت بانکی نیستند می توانند با مراجعه به بانکی که حساب یارانه شان در آن وایز می شود، درخواست صدور کارت کنند.
گنجعلی از تمام شهروندان سیستان و بلوچستان تقاضا کرد قبل از مراجعه به مکان های توزیع سبد کالای رایگان از طریق ارسال کد ملی به صورت پیامکی به شماره 5000499 نسبت به اینکه آیا سبد کالا شامل حالشان می شود یا خیر آگاهی یابند و در صورت مثبت بودن به مکان های مورد نظر مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه مدت زمان توزیع سبد کالای رایگان 15 روز است و امکان تمدید آن هم وجود دارد از مردم در خواست کرد برای جلوگیری از ازدیاد جمعیت و شلوغی فروشگاه های محل توزیع، به تدریج برای دریافت سهمیه کالاهای خود اقدام کنند.
وی گفت: سرپرست خانوارهای مستمری بگیران تامین اجتماعی و سرپرست خانوارهای کارگران مشمول قانون کار تامین اجتماعی با حقوق زیر 500 هزار تومان، کارکنان دولت، فرهنگیان، نیروهای مسلح، کمیته امداد، بهزیستی، طلاب، دانشجویان و خبرنگاران شامل دریافت این سبد می شوند. ک/3
7307 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن