تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803083207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل معضلات نظام سلامت نيازمند مشاركت چندجانبه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئيس کنگره ملی برنامه جامع کنترل سرطان:
حل معضلات نظام سلامت نيازمند مشاركت چندجانبه است
رئيس کنگره ملی برنامه جامع کنترل سرطان به نقش پررنگ رسانه در پيشگيري و آموزش جامعه و همچنين ضرورت ارتقاي سطح دانش افراد تاكيد كرد و گفت: گسترش آگاهي دهي عمومي و حل معضلات نظام سلامت نيازمند يك مشاركت چند جانبه از سوي دستگاه‌هاي مرتبط است.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران  "برنامه جامع کنترل سرطان" ،عباسپور نصاری ضمن اعلام این خبر که کنگره ملی " برنامه جامع کنترل سرطان " از 15 تا 17 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: علاوه بر این همایش روز جهانی سرطان نیز در بعدازظهر روز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه مقارن باچهارم فوریه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های مفید و ارزشمندی برای این کنگره در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به طراحی 20 پانل و کارگاه با موضوعات عام و تخصصی مرتبط با سرطان اشاره کرد.دبیر شورای بیماری‌های خاص سازمان صدا وسیما به حضور وزیر بهداشت،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا، مقامات ارشد رسانه ملی،مديران، تهيه كنندگان، ورزشكاران و هنرمندان  در اين همايش و كنگره سه روزه اشاره كرد و گفت: براي نخستين بار در كشور از پزشكان نمونه و تلاشگر در عرصه درمان سرطان تقدير مي‌كنيم.

همچنين قدرداني از  خيريه‌ها وسازمان‌هاي مردم‌نهاد، تهيه كنندگان، خبرنگاران رسانه ملي و مطبوعات فعال در عرصه  مبارزه با سرطان كه نقش حائزاهميتي در ارتقاي سلامت جامعه داشتند، در ذيل برنامه‌هاي اين كنگره گنجانده شده است.وي به فرمايشات مقام معظم رهبري و رويكرد ايشان به انسان سالم به عنوان محور توسعه اشاره كرد و گفت: اين كنگره در راستاي عمل به موكدات معظم له به دستگاه‌هاي اجرايي پيرامون ارتقاي سلامت مردم برنامه‌ريزي شد.

رسانه ملي همواره در اين امور پيشگام بوده و اميدوار است اين كنگره بتواند باتصويب برنامه ملي سرطان كه شامل چهار ركن اساسي است، نقطه روشني بر صفحه مبارزه با بيماري‌ها و ارتقاي سلامت باشد.پورنصاري افزود: پيشگيري، تشخيص زودهنگام، تشخيص قطعي و درمان ومراقبت‌هاي حمايتي- تسكيني چهار اقدام ياد شده هستند كه نتيجه اجراي آنهاكاهش ميزان ابتلا به سرطان، كاهش ميزان مرگ و مير ناشي از سرطان و ارتقايكيفيت زندگي بيماران است.

رئيس کنگره ملی برنامه جامع کنترل سرطان با بيان اينكه بر اساس مطالعات انجام شده حدود 40 درصد سرطان‌ها قابل پيشگيري هستند گفت: همين جاست كه نقش پررنگ رسانه در پيشگيري و آموزش جامعه و همچنين ضرورت ارتقاي سطح دانش افراد نمايان مي‌شود. شناخت عوامل خطر و مراجعه بهنگام به پزشك نيازمند آگاهي‌دهي و اطلاع رساني است.وي به نقش موثر رسانه ملي در زمينه فرهنگ سازي، اميدآفريني و ترويج سبك زندگي سالم اشاره و اظهار داشت: بر همين اساس به طور جدي به موضوع ورود پيدا كرده‌ايم و اميدواريم با برگزاري كنگره پيش رو نتايج مطلوبي به دستآوريم.

پورنصاري در پاسخ به پرسشي مبني بر چگونگي حمايت از تهيه كنندگان رسانه ملي براي توليد برنامه‌هاي سلامت محور گفت: توليد برنامه‌هاي مفيد دردرجه اول اهميت از حيث تامين اعتبارات قرار دارد.

از اين ميان سلامتي نيزبه طور خاص مورد توجه است و اكنون شاهد پخش برنامه‌هاي سلامت محور متنوعي از شبكه‌هاي مختلف صدا و سيما هستيم.رئيس کنگره ملی برنامه جامع کنترل سرطان افزود: البته معتقديم اقداماتانجام شده كافي نيستند و گسترش آگاهي دهي عمومي و حل معضلات نظام سلامتنيازمند يك مشاركت چند جانبه از سوي دستگاه‌هاي مرتبط است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن