تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تالاب های خوزستان قرارنیست هزینه پروژه های ملی را بپردازند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تالاب های خوزستان قرارنیست هزینه پروژه های ملی را بپردازند اهواز –ایرنا- استاندار خوزستان گفت: تالاب های خوزستان قرار نیست هزینه خسارت ها و مشکلات زیست محیطی ناشی از اجرای پروژه های ملی را بپردازند.


ˈعبدالحسن مقتداییˈ در نخستین جلسه کمیته بررسی مشکلات تالاب ها و سواحل خوزستان که به مناسبت روز جهانی تالاب ها یکشنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد افزود: وضعیت تالاب های خوزستان باید بهبود یابد و یکی از راه های حل این مشکلات تخصیص حق آبه مشخص و معین از سوی سازمان آب وبرق خوزستان است.
وی بیان کرد: همچنین باید ساختار شهرستان های دارای تالاب در این استان تقویت شود، زیرا سامان دهی تالاب هایی مانند شادگان و هورالعظیم به امکانات و زیر ساخت نیاز دارد.
استاندار خوزستان با بیان این که متولی تالاب ها در این استان باید مشخص شود گفت: برخی از مشکلات از گذشته در برخی از تالاب های خوزستان وجود داشته،مانند تالاب هورالعظیم که در دوران جنگ تحمیلی تخریب گسترده ای در آن موجب شد.
وی بیان داشت: برای انجام مطالعات در خصوص وضعیت تالاب های استان می توان از ظرفیت های درون استانی استفاده کرد زیرا نیروهای استانی شناخت بیشتری نسبت به وضعیت موجود دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قرار بود ثروت در کشور تقسیم شود اما برخی از اعمال نظرها موجب غنی تر شدن و تمرکز ثروت در برخی از مناطق کشور شده است.
مقتدایی افزود:هم اکنون هر کدام از مسوولان مرکز از قدرت مدیریتی تنها به مصلحت استان و محدوده جغرافیایی مربوط به خود اهمیت می دهد.
استاندار خوزستان اظهار کرد: زمانی که پالایشگاهی با ظرفیت 400هزار بشکه تاسیس می شود باید از سامانه های دیگری برای حفظ مسایل زیست محیطی استفاده شود.
مقتدایی با بیان اینکه هم اکنون ریزگردها مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده اند گفت: ریزگردها هم اکنون تمام کشور را زیر تاثیر خود قرارداده اند و باید به فکر راهی برای حل مشکلات بود.
وی خواستار ارایه راهکارهایی کوتاه مدت برای حل مشکلات تالاب های استان شد و بیان داشت: باید جلوی تخریب بیشتر بویژه تخریب ناشی از فعالیت پروژه های نفتی در تالاب هورالعظیم گرفته شود.
در این نشست مقرر شد کارگروه تالاب ها و سواحل استان در قالب دو زیر گروه سواحل و تالاب تشکیل شود./7161/641/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن