تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802905971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان غرب مازندران خواستار تلاش بیشتر برای رفع مشکل قطعی برق شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهروندان غرب مازندران خواستار تلاش بیشتر برای رفع مشکل قطعی برق شدند ساری - شماری از شهروندان مناطق غرب مازندران با اشاره به بارش برف سنگین و یخبندان و اختلال ایجاد شده در شبکه عرضه خدمات عمومی از جمله قطعی برق و آب در این مناطق خواستار تلاش بیشتر مسوولان برای رفع این مشکلات شدند.


این شهروندان ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند : موج سرما و یخبندان که از جمعه شب مناطق مختلف مازندران بویژه غرب این استان را در بر گرفته است ، زندگی عادی مردم را مختل کرده است.
بر اساس گزارش های دریافتی برف سنگین و سرما و یخبندان سبب قطع برق در شهرهای نوشهر و چالوس ،عباس آباد ، تنکابن ، کلاردشت ،رامسر و تعدادی از روستاهای غرب استان مازندران شده است.
بارش برف که از جمعه گذشته در مناطق مختلف استان مازندران آغاز شده از اولین ساعات بامدا روز یکشنبه شدت بیشتری پیدا کرد و به قطع برق در تعدادی از شهر ها و روستاهای مناطق مختلف استان بخصوص مناطق غربی و تشدید تراکم ترافیکی و مشکل تردد خودروها در این مناطق انجامید.
یک شهروند چالوسی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بارش شدید برف که ارتفاع آن در مناطق جلگه ای حدود 80 سانتی متر و در ارتفاعات به بیش از یک متر رسیده است ، باعث اختلال در رفت و آمد خودروها و شهروندان شده است.
ˈ شاهین کرمی ˈ افزود : از صبح روز جمعه که بارش شدید برف در غرب مازندران آغاز شده و همچنان نیز ادامه داد ، دستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکل مردم هیچگونه اقدامی نکرده اند.
وی ادامه داد : این در حالی است که هیچگونه خودروی سنگین راهداری برای عملیات برف روبی و همچنین نمک پاشی برای تهسیل در رفت و آمد خودروها در معابر شهری وجود ندارد.
این شهروند با اشاره به قطعی برق و آب در شهرهای غرب مازندران گفت: قطع برق باعث شده است که بسیاری از منازل که به سامانه گرمایشی شوفاژ تجهیز هستند، برای گرم کردن با مشکل جدی مواجه شوند.
یک شهروند دیگر چالوسی هم گفت : از زمان قطعی برق و آب به علت بارش شدید برف در برخی شهرهای غرب مازندران ، مسوولان برای رفع این مشکل تاکنون اقدام خاصی انجام نداده اند.
ˈ سهیل فرزیب ˈ افزود : با توجه به پیش بینی وضع هوا و هشدارهای اعلام شده دراین زمینه مبنی بر ورود موج سرما و یخبندان در کشور از جمله مازندران ، مسوولان باید تمهیدات لازم را برای رفع مشکلات احتمالی درنظر می گرفتند.
وی گفت: با توجه به ادامه بارش برف و سرما بویژه در شهرهای غرب مازندران ، مسوولان دستگاه های خدمات رسان باید با بسیج امکانات ، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات فراروی مردم از جمله برقراری برق و آب در این مناطق اقدام کنند که تاکنون تلاش های آنان نتیجه ای نداشته است.
او افزود : بارش سنگین برف که اختلال در رفت و آمد خودروها را در پی داشته همچنین سبب شده است تا بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی با مشکل جدی مواجه شوند.
یک شهروند نوشهری هم گفت : بارش شدید برف و موج سرما و یخبندان برای دومین روز پیاپی باعث تعطیلی مدارس در شهرهای غرب مازندران شده است.
ˈ محمد تقی پور ˈ افزود : قطع برق و آب نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی در این مناطق را با مشکل جدی مواجه کرده و ادامه این وضعیت نگرانی های عمومی را در پی داشته است.
ˈ نیکزاد خواجه وند ˈ رییس اداره برق نوشهر به خبرنگار ایرنا گفت : برق تمامی شهرستان قطع شده و نیروهای امداد اداره برق مشغول رفع اشکالات به وجود آمده هستند.
ˈ محمدعلی قمی ˈ فرماندار نوشهر نیز گفت : بیشتر راه ها و مسیر های شهری و روستایی منطقه بسته و وضعیت در این شهرستان اضطراری است.
وی با اشاره به ادامه بارش سنگین برف افزود : با توجه به اینکه بارش برف در نوشهر به بیش از نیم متر گزارش شده در مناطقی از جاده ها و مسیر های شهری هنوز برفروبی لازم صورت نگرفته و تردد خودروها به طور جدی با مشکل مواجه است.
فرماندار نوشهر وضعیت در روستا های مناطق کوهستانی را نیز نامناسب توصیف کرد و گفت : سوخت مشکل اصلی روستاییان است و باید برای سوخت رسانی به این مناطق اقدام جدی صورت گیرد.
در همین حال ˈرضا باقریˈ رییس اداره گاز نوشهر قطعی گاز در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت : تاکنون گزارشی از قطع گاز در مناطق مختلف دریافت نشده و فشار گاز نیز مطلوب است.
وی در عین حال به مردم توصیه کرد که صرفه جویی را فراموش نکنند.
اداره کل هواشناسی استان مازندران هم در گزارشی از کاهش 10 تا 15 درجه ای دمای هوای در این استان خبر داده است.
بر اساس پیش بینی این اداره کل ، کاهش محسوس دمای هوا ، بارش برف و باران تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.ک/4
2501/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن