تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جای خالی نخبگان در بخش استعدادهای درخشان جشنواره موسیقی فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جای خالی نخبگان در بخش استعدادهای درخشان جشنواره موسیقی فجر تهران - ایرنا - سرپرست گروه ارس نوا با بیان اینکه معیار مناسبی برای انتخاب نوازندگان بخش استعدادهای درخشان بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر وجود ندارد، افزود: جای نخبگان موسیقی کلاسیک در این بخش خالی است.


آرمین قیطاصی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهارداشت: جدول بخش استعدادهای درخشان جشنواره موسیقی فجر نشان می دهد که افراد شناخته شده دراین بخش حضور ندارند.
وی ادامه داد: نام نهادن این بخش با عنوان استعدادهای درخشان جای تامل دارد چرا که به طور طبیعی باید افراد نخبه موسیقی در این بخش هنرنمایی کنند.
قیطاصی با بیان اینکه جای نخبگان موسیقی کلاسیک در بخش استعدادهای درخشان بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر خالی است اظهار داشت: باید از دبیر جشنواره سوال کرد که چگونه شرکت کنندگان این بخش را انتخاب کرده اند.
این نوازنده فلوت از افت کیفی این بخش و دور شدن آن از هدف اصلی که اجرای نخبگان موسیقی است خبر داد و گفت: به نظر می رسد نگاه سلیقه ای جایگاه بالاتری از توانایی افراد دارد.
به گفته قیطاصی، موسیقی کلاسیک چهره های سرشناس اما جوانی دارد که جایشان در بخش استعدادهای درخشان خالی است.
قیطاسی ادامه داد: کم نیستند نوازندگانی که در کشور و مراکز آکادمیک جهانی در رشته موسیقی تحصیل کرده اند و از توانایی بالایی برخوردارند که جای آنها نیز در بخش استعدادهای درخشان خالی است .
وی گفت: امیدوارم نگاه های سلیقه ای در روند شرکت افراد در بخش استعدادهای درخشان جشنواره موسیقی تغییر کند و توانایی افراد مورد توجه باشد نه رابطه آنها .
سرپرست ارکستر ارس نوا درمورد استعفای گروه خود برای اجرا در بخش رقابتی جشنواره امسال گفت: به دلیل نبود یکی از نوازندگان اصلی، از شرکت در جشنواره انصراف داده ایم.
بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر 24 الی 1 اسفند ماه در تهران برگزار می شود.
فراهنگ (4) ** 9252**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن