تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی مسوولان و مردم از بروز مشکلات ناشی از برف درانزلی جلوگیری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آمادگی مسوولان و مردم از بروز مشکلات ناشی از برف درانزلی جلوگیری کرد انزلی – ایرنا - پیش بینی بارش برف و آمادگی مسوولان و مردم شهرستان انزلی ، از بروز مشکلات ناشی از بارش برف سنگین ( بین 40 تا 80 سانتیمتر ) جلوگیری کرد .


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، تجربه بارش برف سنگین سال 86 و مشکلات عدیده ناشی از عدم آمادگی برای شرایط غیرمترقبه ، این بار به کار مسوولان و مردم آمد تا از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری نمایند .
با وجود سومین روز بارش برف در شهر ساحلی انزلی روز یکشنبه خیابانهای اصلی و بسیاری از خیابانهای فرعی باز بوده و مردم قادر به رفت و آمد و انجام کارهای ضروری خود هستند .
بسته بودن مدارس و مراکز آموزش عالی و فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان در کنار شرایط خوب موجود در شهر آنان را برای استفاده از طبیعت زیبای برفی به بوستانهای ساحلی ( بلوار انزلی ) و ( پارک پاسداران ) و برف بازی و ساخت آدم برفی و تماشای بندر مه آلود و برف گرفته کشانده است .
اتوبوسهای شهری مشغول به کار و رساندن مردم به مقاصدشان هستند .
دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه فرمانداری انزلی به خبرنگار ایرنا گفت : تمامی نیروهای امدادی ، اجرایی ، اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه از روز جمعه در آماده باش و در حال فعالیت برای پیشگیری از بروز مشکل برای شهروندان و رفع مشکلات احتمالی هستند .
ˈ خسرو آرنگ ˈ اظهار کرد : تمامی راههای شهرستان با تلاش کارکنان اداره راه و نیروهای امدادی باز است ولی در برخی نقاط خارج شهر مثل مسیر کپورچال به رضوانشهر تردد به کندی صورت می گیرد .
وی افزود : برای تامین قوت غالب مردم ، توزیع آرد را از دیروز شروع کردیم و برخی نانوایی ها به طور ویژه مشغول به فعالیت مداوم هستند .
دبیرستاد حوادث غیرمترقبه از کلیه کارکنان بخشهایی که با وجود برف و سرما مشغول خدمات رسانی به مردم در زمینه های مختلف اعم از درمانی ، خدماتی هستند قدردانی کرد .
کارشناس اداره هواشناسی انزلی گفت : ارتفاع برف اندازه گیری شده تا نیم روز یکشنبه در ایستگاه ساحلی حدود 40 سانتی متر است ولی هرچه از ساحل دور می شویم میزان برف بیشتر می شود و در برخی نقاط تا 80 سانتی متر نیز گزارش شده است .
ˈ سحر صالحˈ اظهار کرد : از بعد از ظهر یکشنبه شدت بارش کم شده و دوشنبه بارشهای پراکنده ادامه می یابد ، اواسط روز سه شنبه سیستم بارش زا از استان خارج می شود .
وی ، دمای هوا در نیم روز یکشنبه را یک درجه سانتیگراد زیر صفر ، ارتفاع موج در نزدیک ساحل را یک و نیم متر و دریا را مواج اعلام کرد . ک/3
620/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن