تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها از شهرداران حمایت کنند/ لزوم بازنگری در طرح تفصیلی پاکدشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران قاسمی فرزاد:
شوراها از شهرداران حمایت کنند/ لزوم بازنگری در طرح تفصیلی پاکدشت
پاکدشت - خبرگزاری مهر: فرماندار پاکدشت از رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر خواست تا از شهرداران حمایت داشته باشند و بر لزوم بازنگری در طرح تفصیلی در این شهرستان تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد عصر شنبه در نشست مشترک فرماندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهای پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفتهای گسترده ایران اسلامی در بخشهای مختلف طی 34 سال گذشته اشاره کرد و همه این پیشرفتها را نتیجه پایمردی، صبر و استقامت، بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران دانست. وی با تاکید بر حفظ ارزشها و دستاوردهای گران سنگ انقلاب اسلامی افزود: استقلال و آزادی امروز کشور مرهون از خودگذشتگی فرزندان این انقلاب است و باید قدردان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان باشیم. این مسئول با اشاره به انتخاب اعضای شورای شهر توسط مردم عنوان کرد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که مردم در تمام عرصه ها حضور پرشور و تاثیرگذاری دارند. قاسمی فرزاد ادامه داد: امروز که باب خدمت به روی شما باز شده، یک فرصت ارزشمند برای خدمتگزاری فراهم است که باید قدر این فرصت را بدانید و پاسخگوی مطالبات مردم باشید چون در مقابل زحمات مردم هر مقدار خدمت ارائه شود، کم است. قاسمی فرزاد بر وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر در جهت رفع مشکلات و کسب رضایت شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: مردم ولایتمدار، انقلابی و نجیب شهرستان پاکدشت شایسته بهترین خدمات هستند چون با وجود برخی کمبودها و نارسایی ها، همواره در خط نظام و انقلاب حرکت کرده و حمایت و پشتیبانی از نظام کرده اند. وی اظهار داشت: طی ماه های گذشته خدمات و فعالیتهایی توسط شهرداریها در سطح شهر انجام شده اما زمینه ارائه خدمات بیشتر هنوز باقی است. قاسمی فرزاد با اشاره به وظایف شورای شهر و شهرداری و لزوم آشنايي اعضاي شوراهاي اسلامي با قوانين و مقررات و آيين نامه عنوان کرد: شهرداري يکي از تاثيرگذارترين سازمانهاي شهري است که با همکاري، تعامل و مساعدتهاي ويژه مي تواند در روند اجراي امور شهري نقشي اساسي داشته باشد. فرماندار پاکدشت در ادامه سخنان خود بر استفاده مطلوب از توان موثر و ظرفیتهای موجود در شهر، استفاده از مولفه های معماری ایرانی  اسلامی، اتخاذ رویکرد کارشناسی در تصمیمات شورا، گره گشايي مشكلات ترافيكي شهرستان و حمل و نقل شهری، آزادسازی و اصلاح هندسی معابر، نظارت فنی بر ساخت و سازها، انجام خدمات فرهنگی در کنار خدمات عمرانی  تاکید کرد. افزایش سرانه فضای سبز، بازنگری در طرح تفصیلی شهر، توجه ویژه به مبلمان شهری، توجه ویژه به پاکدشت بعنوان شهر گل و گیاه، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و  … از دیگر مواردی بود که مورد تاکید فرماندار پاکدشت قرار گرفت. در ابتدای این نشست روسای شورای اسلامی شهرهای پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد و شهرداران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و نیازهای این شهر، بر تلاش برای تغییر وضعیت فعلی و ایجاد شرایط بهتر و مطلوب تر تاکید کردند وخواستار حمایت و پشتیبانی فرماندار بویژه در زمینه رفع موانع و تنگناهای قانونی برای پیشبرد سریع برنامه های شورای شهر شدند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن