تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف و کولاک مردم خلخال را خانه نشین کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برف و کولاک مردم خلخال را خانه نشین کرد خلخال - ایرنا - بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید مردم شهر خلخال و بسیاری از روستاهای این شهرستان را خانه نشین کرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، بارش برف همراه با کولاک شدید در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان که از عصر روز جمعه آغاز و دیروز و امروز بر شدت آن افزوده شده موجب تعطیلی مدارس خلخال شد.
محمد سعید شهابی مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: به دلیل افزایش شدت کولاک و محدودیت دید در سطح شهر تمام مقاطع تحصیلی خلخال امروز تعطیل است.
بارش برف در خلخال علاوه بر تعطیلی مدارس موجب تعطیلی بسیاری از اماکن تجاری و مغازه های شهر خلخال شده و بسیاری از انصناف خانه نشینی را به رفتن به محل کسب خود ترجیح دادند.
بارش برف سنگین که ارتفاع آن در برخی از مناطق خلخال 30 سانتی متر گزارش شده موجب بسته شدن راه ارتباطی چند روستای این شهرستان و نیز کندی رفت و آمد خودروها در راه های ارتباطی این شهرستان شد.
محمد قربانی سرپرست اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: به رغم بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره تمام محورهای بین شهری خلخال باز بوده و رفت و آمد خودروها در آنها جریان دارد.
وی افزود: غیر از راه چند روستای دور افتاده و صعب العبور خلخال تمام راه های روستایی این شهرستان باز است.
وی با بیان این که سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم و سایر گردنه های برفگیر شهرستان لغزنده است گفت: استفاده از زنجیر چرخ برای وسایط نقلیه موتوری سبک و سنگین در عبور از گردنه های برفگیر خلخال لازم است.
وی افزود: مردم باید تا آرام شدن شرایط جوی از مسافرت های غیر ضروری خودداری و قبل از حرکت به سمت جاده ها و گردنه های برفگیر از وضعیت راه مورد نظر خود از طریق شماره تلفن 141 این اداره اطلاع حاصل کنند.
7119/594/593
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن