تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818961963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرق در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرق در یک نگاه تهران-ایرنا- روزنامه شرق روز یکشنبه عناوین « هشدار روحانی درباره آلودگی هوا» و «روحانی سوپرمن نیست» را برای صفحه نخست خود برگزیده است .


این روزنامه تیتر یک را به هشدار روحانی درباره آلودگی هوا اختصاص داد.
حسن روحانی رییس جمهوری در دومین نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی پارلمان نشینان برگزار شد با تشریح وضعیت کشور در حوزه های مختلف و اعلام اینکه در برخی از زمینه ها وضعیت بسیار دشواری داریم افزود: در تهران طی 10ماهه امسال، طبق آمار، صدها نفر به خاطر آلودگی هوا در بیمارستان بستری شده اند.
شاید صدها، عدد درستی نباشد و بلکه هزارها و تعداد زیادی از مردم در سایه همین مسمومیت ها جان باختند.
روزنامه شرق در خبری دیگر روحانی سوپرمن نیست پرداخت.
محسن صفایی فراهانی فرد گفت: اگر مکانیسم های قانونی به وجود بیاید و همه محدود در قانون شوند کار جلو می رود اما وقتی سال هاست قانون فراموش شده بازگشت به قانون کار بسیاری سختی است. یک شبه نمی توان راه 10ساله را رفت. من نمی خواهم بگویم روحانی سوپرمن است اما کسانی که مسایل اجرایی را می شناسند، می دانند که پیش بردن کشور با تکیه بر قانون، کار بسیار سختی است.
این روزنامه در تیتری دیگر سهم 2 درصدی تفریح در مخارج ایرانی ها را بازتاب داد.
در شرایطی که طبق آمارهای بانک مرکزی خانوار های شهری در کشور تنها 2 درصد از هزینه های جاری سالانه خود را صرف تفریح و امور فرهنگی می کنند.
آذر تشکر جامعه شناس شهری در رابطه با ابعاد اقتصادی این مساله نیز می گوید: اگر متوسط هزینه های یک خانواده در کلانشهر های کشور را بررسی کنیم، خواهیم دید که تفریح جزو اولویت های هشتم یا دهم خانواده هاست، وقتی این همه فشار اقتصادی را مردم تحمل می کنند، وقتی قیمت سینما در چند سال اخیر این همه افزایش یافته نمی توان از مردم توقع زیادی داشت.
حضور مقام معظم رهبری در مرقد امام(ره) تیتر دیگر روزنامه شرق است، در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخ ساز امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، مقام معظم رهبری با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.
آیت الله خامنه ای سپس با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا، برای ارواح طیبه شهدا، علو درجات را مسالت کردند.
این روزنامه در خبری باور به توانمندی زنان تزریقی نیست را برجسته کرد. زهرا شجاعی رییس پیشین مرکز امور زنان گفت: باور به توانمندی و مشارکت سیاسی زنان را با اجبار نمی ‏توان به آقایان تزریق کرد. اگر تفاوتی در رفتار مدیران ارشد در دوره های مختلف مشاهده می کنید، ریشه آن به رویکرد و باور آنها نسبت به توانمندی و سرمایه انسانی زنان بازمی گردد.
**2059**9131**1104
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن