تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء‌ کیفیت بنزین همزمان با افزایش قیمت سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فریدونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
ارتقاء‌ "کیفیت بنزین" همزمان با افزایش "قیمت سوخت"
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: در حال حاضر بنزین با استاندارد یورو 4 و یورو 5 در کلان شهرها عرضه می‌شود.


فریدونی عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور کاهش آلودگی هوای تهران و ضرورت اتحاد چاره‌اندیشی برای آن دولت تصمیم گرفت با بالا بردن کیفیت بنزین در حد استاندارد یورو4 و یورو 5 گامی مؤثر در حل این مشکل بردارد.
 
وی خاطرنشان کرد: این تصمیم در حالی اتخاذ شد که با هدفمندی یارانه‌ها قیمت سوخت با شیب ملایم 30 تا 40 درصد افزایش خواهد یافت.
 
وی اضافه کرد: این امر از سال 90 در دستور کار مجلس بوده، که در حال حاضر با تصویب آن و بهینه کردن کیفیت سوخت یکی از راهکارهای حل مشکل آلودگی هوا نیز خواهد بود، ضمن اینکه خودروسازها هم در ساخت و تولید محصولات خود بهتر است از این پس استانداردها را جهت سوخت بنزین در اتومبیل و استفاده از فیلترهای مخصوص رعایت نمایند.
 
در این راستا مروی عضو کمیسیون انرژی نیز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: مجلس امسال بودجه‌ای را به وزارت نفت اختصاص داده که نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته که همین امر برای بهینه سازی پالایشگاه‌ها مؤثر بوده و پیش‌بینی می‌شود بخش خصوصی هم بتواند از صندوق توسعه ملی در جهت ارتقاء کیفیت پالایشگاه‌ها استفاده کند.

وی اشاره کرد: با بهینه کردن کیفیت بنزین به یورو4 و یورو5 مشکل آلودگی هوا رفع نخواهد شد و باید از تردد خودروهای فرسوده با سوخت ناقص جلوگیری شود و خودروسازها هم باید در زمینه ارتقاء‌خودروها و بهبود در کیفیت تولیدات خود تلاش کنند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن