تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این بیماران بیشتر در معرض هپاتیت C هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
این بیماران بیشتر در معرض "هپاتیت C" هستند
هپاتیت C یک مشکل سلامتی در کل دنیا است و یکی از علل عمده بیماری‌های کبدی محسوب می‌شود و سالانه افراد زیادی در معرض این ویروس قرار می‌گیرند.


دکتر شهناز سالی متخصص عفونی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: هپاتیت C یکی از علل عمده بیماری‌های کبدی است و سن،‌نژاد، سبک زندگی از عوامل موثر در بروز این بیماری محسوب می‌شوند. 


وی افزود: برخی افراد به علت داشتن شرایط پزشکی خاص احتمال آلوده شدن به هپاتیت C در آن‌ها بیشتر است از جمله مبتلایان ایدز، بیماران کلیوی و افرادی که پیوند عضو در آن‌ها صورت گرفته است. 


وی ادامه داد: حدود نیمی از افرادی که هپاتیت C دارند و پیوند کبد انجام می‌دهند بعد از یک سال مجدا هپاتیت C در بدنشان قابل شناسایی است. 


دکتر سالی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم افرادی که به این ویروس مبتلا هستند تمامی زخم‌های باز خود را بپوشانند و وسایل شخصی خود مانند مسواک، ناخن گیر و سرنگ تزریقات را مشترک استفاده نکنند تا از ابتلای دیگران به این بیماری جلوگیری شود. 




انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن