تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجزای 20 راس آهو و قوچ وحشی از یک شکارچی در مشهد کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجزای 20 راس آهو و قوچ وحشی از یک شکارچی در مشهد کشف شد مشهد-ایرنا-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی از کشف اجزای 16 راس آهو و چهار راس قوچ وحشی از منزل یک متخلف شکار و صید در مشهد خبرداد.


حمید صالحی روز شنبه با اعلام این خبر اظهارداشت:طبق دریافت یک گزارش مردمی مبنی بر نگهداری اجزای حیوانات وحشی به صورت مخفیانه در محل سکونت یک متخلف شکار و صید ، مأموران یگان بلافاصله به محل عزیمت و با صحنه ای غیر قابل باور و دردناک مواجه شدند.
به گزارش روابط عمومی این اداره کل،وی افزود: ماموران یگان حفاظت در فریزر متهم 10 سر متعلق به گونه آهو از نوع نر و ماده و چهار سر متعلق به قوچ وحشی مشاهده کردند.
وی گف : علاوه بر آن یک تروفه کامل از قوچ وحشی 9 ساله و مقادیری گوشت فریز شده متعلق به آهو و قوچ و میش و نیز دو تخته پوست آهوی دباغی شده از منزل این فرد کشف شد.
صالحی با اشاره به اینکه متخلف دو تخته پوست دیگر آهو را آماده دباغی کرده بود ، اظهار داشت: شاخ های آهوان سلاخی شده نیز دراین منزل مشاهده شد و براین اساس خودروی متهم از نوع جیپ صحرا جهت بررسی های بیشتر به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.
وی افزود :در ادامه تحقیقات ،ماموران یگان به محل اشتغال متهم مراجعه و موفق به کشف آثار بازمانده یک رأس آهو ، یک تخته پوست سوخته آهو و شش پوکه اسلحه شکاری شدند.
صالحی گفت: بقایای پنچ عدد جمجمه آهو و استخوان های برجامانده گواه بر کشتار تعداد بیشتری آهو دارد که دراین خصوص تحقیقات ادامه دارد و علاوه برآن پر انواع پرندگان وحشی شامل کبک ، چنگر و تیهو نیز مشاهده و مراتب صورت جلسه گردید.ک/1
7496/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن