تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس با اجاره دادن مجتمع های فرهنگی و ورزشی به بخش خصوصی موافقت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجلس با اجاره دادن مجتمع های فرهنگی و ورزشی به بخش خصوصی موافقت کرد تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند در سال آینده واحدهای خدماتی، رفاهی، مجتمع های فرهنگی، هنری و ورزشی را از طریق مزایده به بخش خصوصی اجاره دهد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در نوبت بعد ازظهر جلسه علنی روز شنبه مجلس و در ادامه رسیدگی به بندهای درآمدی لایحه بودجه 1393 کل کشور بند (م) تبصره 3 این لایحه را بررسی و تصویب کردند.
نمایندگان مجلس در این بند به دولت اجازه دادند، واحدهای خدماتی، رفاهی، مجتمع های فرهنگی، هنری و ورزشی را از طریق برگزاری مزایده به اشخاص صاحب صلاحیت بخش های خصوصی، تعاونی، شهرداری ها و دهیاری ها با اولویت بخش تعاونی و در شرایط برابر و در اماکن ورزشی در شرایط مساوی با اولویت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی به صورت اجاره واگذار نماید.
همچنین مقرر شد، معادل وجوه حاصل از این بند به حساب درآمدهای عمومی دولت واریز شود.
در جریان بررسی این بند، «مقداد نجف ن‍ژاد» نماینده مردم بابلسر در مجلس پیشنهادی ارایه کرد که بر مبنای آن دولت موظف می شد تمامی باشگاه های فرهنگی و ورزشی از جمله 100 درصد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را از طریق فرابورس به بخش خصوصی و تعاونی واگذار کند.
وی با یادآوری اینکه سال هاست که بحث واگذاری این باشگاه ها مطرح است، گفت: ما در کشور باشگاه 100 درصد خصوصی نداریم؛ همه باشگاه های فعال در لیگ برتر یا 100 درصد دولتی هستند یا شبه دولتی.
نجف ن‍ژاد با بیان اینکه هزینه باشگاه های ورزشی دولتی بر عهده دولت است، اظهار داشت: یا باید قبول کنید که سالی هزار میلیارد تومان برای این باشگاه های دولتی هزینه شود یا دل به دریا بزنید و به واگذاری آن رای دهید تا باری از دوش دولت برداشته شود.
دراین هنگام علی لاریجانی رییس مجلس به این نماینده متذکرشدکه شبیه آنچه وی پیشنهاد کرده است در بند الحاقی تبصره 3 عینا آمده است و بهتر است که این پیشنهاد نیز در همان زمان مطرح شود.
اما نجف ن‍ژاد گفت: در مصوبه کمیسیون تلفیق به صراحت بحث واگذاری باشگاه ها بخصوص استقلال و پرسپولیس نیامده است.
لاریجانی با قرائت بند الحاقی به تبصره 3 که مربوط به واگذاری باشگاه های فرهنگی ورزشی دولتی در سال آینده بود، خطاب به این نماینده گفت که این تبصره پیشنهاد شما را نیز شامل می شود پس بهتر است در زمان بررسی این بند الحاقی پیشنهاد خود را مطرح کنید.
سیام**2021**2025**1535
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن