تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیت قدیمی امام خمینی (ره) در قم گلباران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیت قدیمی امام خمینی (ره) در قم گلباران شد قم – ایرنا – همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، بیت قدیمی حضرت امام خمینی (ره) در قم گلباران شد.


به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مدیران و مسوولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.
در این مراسم همچنین گروه سرود دانش آموزان به اجرای سرودهای انقلابی و گروه موزیک سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) به اجرای برنامه پرداختند.
در پایان مراسم، منزل قدیمی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی توسط شرکت کنندگان در این مراسم گلباران شد و آنها بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان تجدید بیعت کردند.
در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین ˈ محمد صادق صالحی منش ˈ استاندار قم گفت: امروز دولتمردان ایران در مصاف با جبهه مذاکره با قدرت های بزرگ با دعای امام راحل (ره)، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه ملت ایران موفق بیرون می آیند.
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی مقتدر انتظامی با حضور در صحنه های دفاع از این مرز و بوم؛ راه تفکر و تخیل تجاوز به ایران اسلامی را بسته اند.
استاندار قم گفت: امروز به ملت ایران و جهانیان از بیت امام خمینی (ره) در سالروز ورود ایشان به میهن اسلامی؛ بیعت دوباره خود را با امام راحل (ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می داریم.
7406/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن