تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819638290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه معلم در جشنواره اقتصاد دريا به عنوان شرکت برتر بيمه اي معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان
بيمه معلم در جشنواره اقتصاد دريا به عنوان شرکت برتر بيمه اي معرفي شد
بندرعباس - خبرگزاری مهر: شرکت بيمه معلم در نخستين جشنواره اقتصاد دريا به عنوان شرکت برتر بيمه اي در حوزه حمل و نقل دريايي معرفي شد.



به گزارش خبرنگار مهر، نخستين جشنواره اقتصاد دريا توسط اتحاديه مالکان کشتي ايران ظهر شنبه در هتل هما برگزار شد، شرکت بيمه معلم به عنوان شرکت برتر در حوزه خدمات بيمه​اي مرتبط با حمل و نقل دريايي توانست رتبه برتر را کسب و تقديرنامه اين جشنواره را دريافت کند. مديرعامل بيمه معلم در اين جشنواره با ابراز خرسندي از کسب اين رتبه، تاکيد کرد که اين اتفاق مديون تلاش​هاي گسترده همکارانش در شرکت بیمه معلم است. محمد ابراهيم تحسيري با بيان اين که شرکت بيمه معلم هم اکنون بخش قابل توجهي​ از پرتفوي بيمه حمل و نقل دريايي را در اختيار دارد، افزود: بيمه معلم آمادگي دارد کار خود را در اين بخش توسعه دهد. در متن تقديرنامه​اي که از سوي محمدحسين داجمر مديرعامل کشتيراني جمهوري اسلامي ايران و رئیس اتحاديه مالکان کشتي ايران به محمد ابراهيم تحسيري، مديرعامل شرکت بيمه معلم تقديم شده، آمده است: " از اين که فهرست برگزيدگان نخستين جشنواره اقتصاد دريا به نام جنابعالي مزين شده، تلاش​هاي خستگي ناپذير و اثرگذار شما و همکاران گراميتان را در جهت اشاعه فرهنگ دريايي کشور عزيزمان ايران اسلامي ارج نهاده و به رسم يادبود و به پاس قدرداني، اين لوح تقدير با بهترين آرزوها تقديم مي​شود."  


۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن