تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803840690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان با بینشی روشن پشتوانه نظام و کشور باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان: دانش آموزان با بینشی روشن پشتوانه نظام و کشور باشند اهواز-ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: دانش آموزان باید با افزایش آگاهی عمومی خود ازتاریخ تحولات منطقه و جهان با بینشی روشن پشتوانه نظام و کشور باشند.


ˈفرج الله خبیرˈشنبه در آیین نمادین زنگ انقلاب در مدرسه پسرانه امام حسین ناحیه دو اهواز با حضور مسوولان استانی و محلی به بررسی بروز و پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: رژیم شاه نظامی دست نشانده بود که بیش ازآن که به منافع و مشکلات مردم بیاندیشد به بقای خود و تامین اربابان استکباری اهمیت می داد و در واقع مردمی نبود.
وی در فراز دیگری از سخنانش به شرایط امروزین ارتباطات پرداخت و گفت: امروز وسایل وکانال های ارتباطی به لحاظ تنوع و فراگیری قابل مقایسه با زمان پیش ازنقلاب نیست،ولی درآن زمان خواست و پشتیبانی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در انتظار پیام ها و اطلاعیه های امام نمودی بسیار گسترده داشت و دانشجویان و دانش آموزان بهترین نقش را در ابلاغ پیام های امام ایفا کردند.
خبیر افزود: امروز نیز شما می توانید بسیار موثرباشید، شما آینده سازان مملکت هستید باید تاریخ را مطالعه کنید و با افزایش آگاهی خود روشنگرانه و آگاهانه پشتیبان مملکت و نظام باشید
وی اضافه کرد:لازمه موفقیت شما دراین مسیراین است که نسبت به زمینه های بروز انقلاب و تحولات تاریخی کشورمان آگاهی های بیشتر و بینش روشن تری داشته باشید.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار همچنین گفت: وحدت و همدلی مردم درآن زمان و رهبری جامع و آگاهانه امام از عوامل پیروزی انقلاب بود، نقش رهبری دراین مسیربی بدیل بود و امروز نیز ولی فقیه این نقش بی بدیل را بخوبی ایفا می کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز دراین آیین با بیان فرازهایی از زندگی امام گفت: باید از زندگی امام درس بگیریم و براساس رفتارها و ابعاد شخصیتی امام (ره) حرکت کنیم.
ˈمحمد تقی زاده ˈافزود: دانش آموزان هم وظیفه دارند برای استمرار نقش تاریخی انقلاب مسوولیت پذیر باشند وما نیز به عنوان افراد مسوول به آن ها اهمیت بیشتری دهیم و برای نقش ارزنده آنها ارزش قایل شویم.
وی با بیان اینکه امام یک رهبر جهانی بود افزود: سخنان و کلمات ایشان همچنین سیره مبارزاتی این شخصیت جهانی برای همیشه جهانی وماندگار شدند .
تقی زاده اضافه کرد: انقلاب ما ریشه در انقلاب نبی اکرم دارد و مانند آن انقلاب حرکتی فرهنگی وبرخاسته از اصول و ارزش های نوین بود .
وی خاطرنشان کرد: رفتار امام با دانش آموزان و مردم و آحاد جامعه مانند رفتار پیامبر وائمه اطهار با مردم بود و ما نیز وظیفه داریم باشناخت عمیق از زندگی و سیره امام برای تحقق یک جامعه سالم تلاش کنیم و خوشبختانه امروز ما از نعمت رهبری مقام معظم رهبری به عنوان یکی از شاگردان واقعی امام برخورداریم که با روشن بینی ودرایت کشور را در بحران ها هدایت می کنند بنابراین امیدواریم با تبعیت از ایشان در همان مسیر امام گام برداریم .
در پایان این مراسم سرودهای همگانی سرود همگانی خمینی ای امام و سرود رهبر آزادگان خوانده شد و مدیر کل آموزش و پرورش و معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان زنگ نمادین انقلاب را نواختند.
643/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن