تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819813415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در سبزوار گلباران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در سبزوار گلباران شد سبزوار - ایرنا - همزمان با سالروز لحظه تاریخی ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن، تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) توسط جمعی از دانش آموزان و مسوولان شهرستان سبزوار گلباران شد.


به گزارش ایرنا ، در این آیین باشکوه که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون و جمعی از مسوولان، دانش آموزان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، تمثال مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی گلباران شد.
یک استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در دورانی که جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود حادثه مهم و حیرت انگیزی بود.
حجت الاسلام دکتر وحید افزود: انقلاب اسلامی حرکت عظیمی بود که با رهبری مدبرانه امام راحل، نثار خون شهدا و فداکاری ملت قهرمان ایران بوجود آمد.
وی با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت هایی که پس از پیروزی انقلاب بوجود آمد اظهار داشت: این پیشرفت ها حاکی از آن است که تمدن نوین اسلامی در حال تحول، محقق شدن و پیدایش است.
این پدر شهید با اشاره به دستاوردهای عظیم و بی شمار انقلاب اسلامی گفت: ارزش های انقلاب اسلامی، فرهنگی غنی و عظیم است که باید این فرهنگ را به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل کنیم.
در ابن آیین که یادآور لحظه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن بود سرود ˈخمینی ای امام ˈ با همنوایی دانش آموزان طنین انداز شد.
در این مراسم باشکوه نیروهای بسیجی و انتظامی با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و برگزاری رژه موتوری خاطره روز 12 بهمن 1357 را گرامی داشته و با آرمان والای امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند./2
7495/7499 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن