تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در ورامین راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در ورامین راه اندازی شد ورامین – ایرنا- همزمان با 12 بهمن، سالروز ورود امام راحل به ایران، کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان ورامین راه اندازی و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.


به گزارش ایرنا ، کاروان نمادین ورود امام خمینی(ره) که با حضور خودروهای عمومی و موتورسواران همراه بود، حرکت خود را از شهرک خیرآباد آغاز و در طول مسیر حرکت به سمت مرکز شهرستان، با استقبال پرشور عظیم مردم انقلابی شهرستان همراه شد .
خودروی نمادین حضرت امام (ره) را خودروهای نیروی انتظامی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و آتش نشانی که با گل آذین بندی شده بودند، همراهی می کردند و در ادامه مسیر دانش آموزان و اقشار مختلف با اهدای گل، دود کر دن اسپند، توزیع شکلات و شیرینی یاد و خاطره معمار کبیرانقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
مردم ولایت مدار شهرستان ورامین با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و نثار گل، یاد و خاطره ورود تاریخی امام خمینی (ره) در 12 بهمن 57 را زنده کردند .
در پایان مسیر حرکت این کاروان نمادین که در محل گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزارشد، امام جمعه، فرماندار، مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان با شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند .
بنا براین گزارش، در شهرستان قرچک نیز کاروان ورود حضرت امام راحل حرکت خود را از میدان شهید ستاری آغاز نمود و در میان استقبال مردم و دانش آموزان، حرکت خود را به سمت میدان حضرت امام (ره) آغاز نمود و شور و نشاط آغاز جشن های دهه فجر را در شهرستان طنین انداز کرد.
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن