تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818812489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار خمینی شهر: همسایگی با اصفهان باید به فرصت تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار خمینی شهر: همسایگی با اصفهان باید به فرصت تبدیل شود خمینی شهر، اصفهان- ایرنا – شهردار خمینی شهر با اشاره به مشکلات ناشی از چسبیدگی این شهر به اصفهان گفت: باید این همسایگی را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر حاج حیدری روز شنبه در دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران خمینی شهر اظهار کرد: همجواری خمینی شهر با شهر اصفهان باعث شده تا بخشی عمده از امکانات و حقوق مردم خمینی شهر به معنای واقعی ادا نشود.
وی اضافه کرد: همجواری خمینی شهر با اصفهان به یک معضل تبدیل شده و جاذبه های شهر اصفهان باعث شده تا توانمندیهای خمینی شهر از شهر خارج شود و یا دیده نشود.
* سیاست شهرداری حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی
شهردار خمینی شهر تصریح کرد: در این دوره دیدگاه ما به سرمایه گذاری در این شهر نگاه خیریه ای نیست و اعتقاد داریم سرمایه گذاری سرمایه گذاران بخش خصوصی باید با هدف کسب در آمد متعارف در خمینی شهر انجام شود.
حاج حیدری گفت: شهرداری باید به گونه ای عمل کند که سرمایه گذاران برخلاف دیدگاه متعارف به شهرداری اعتماد کامل داشته باشند.
وی افزود: سیاست جدید شهرداری و شورای شهر جذب و جلب سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در شهر است.
شهردار خمینی شهر گفت: برخلاف گذشته ما به سرمایه گذاران به عنوان فرصت و ظرفیت برای کسب در آمد دو طرفه و مشارکتی نگاه می کنیم و در این میان اعتماد سازی، فراهم کردن امکانات و صدور مجوز لازم برای سرمایه گذاران وظیفه شهرداری و شورای شهر است.
وی اظهار کرد: شهرداری با توجه به بودجه اندک قادر به اجرای طرحهای توسعه ای و بزرگ مورد نیاز در شهر نیست و هدف ما فراهم کردن راهکارهای لازم برای اجرای طرح های بزرگ عمرانی، خدماتی، رفاهی و تفریحی، مشارکتی با بخش خصوصی در شهر است.
حاج حیدری تصریح کرد: شهرداری آمادگی هرگونه مساعدت و کمک برای سرمایه گذاری و دادن تخفیف برای ساخت مجموعه های رفاهی، تفریحی، تجاری، استخر و تالار پذیرایی توسط بخش خصوصی را دارد.
وی با اشاره به اینکه در گذشته به تراکم جمعیتی در خمینی شهر به عنوان یک ضعف و معضل نگاه شده است، افزود: هیچگاه به این موضوع به عنوان یک نقطه قوت و امتیاز برای سرمایه گذاری نگاه نشده، لذا امروز خمینی شهر فاقد مجموعه های استاندارد تجاری و اماکن در آمدی مورد نیاز مردم است.
پ/7145/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن