تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803017270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهاجم فرهنگی بنیان خانواده ها را هدف گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام میراحمدی:
تهاجم فرهنگی بنیان خانواده ها را هدف گرفته است
قدس - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان قدس گفت: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم با وارد کردن ماهواره ها در خانه ها بنیان خانواده را هدف قرار داده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته قدس با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 35 سال پیش امام خمینی(ره) روز 12 بهمن ماه سال 1357 با حضور در ایران نوید پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مردم دادند.

وی افزود: اکنون پس از گذشت 35 سال این انقلاب به کوری چشم دشمنان که همواره منتظر نابودی انقلاب بودند همچنان سربلند و پرافتخار به حیات خود ادامه می دهد، ملت ایران همه هستی خود را برای انقلاب داد، در تظاهرات هایی که علیه رژیم شاهنشاهی انجام گرفت، هشت سال مقاومت و رشادت در برابر عراق و اکنون مبارزه با جنگ نرم دشمنان همواره مردم از جان و دل برای انقلاب اسلامی مایه گذاشته اند.

این مسئول با اشاره به جنگ نرم دشمن ادامه داد: در حال حاضر از هر هزار ازدواجی که طی یک ماه در ایران صورت می گیرد، حدود 300 ازدواج به طلاق منجر می شود که همه نتایج جنگ نرم است، ماهواره مصداق اصلی تهاجم فرهنگی است که دشمنان به درون خانه های مردم ایران فرستاده تا به روح و فکر مردم خنجر بزند.

حجت الاسلام میراحمدی عنوان کرد: این جنگ و تهاجم فرهنگی بنیان خانواده ها را هدف گرفته و سعی در به هم ریختن خانواده ها دارد مردم نباید اجازه این کار را به دشمن بدهند، زمانی زندگی جوانان مجرد به تنهایی ننگ محسوب می شد اما اکنون موجب افتخار شده است.

وی افزود: بهترین جوانان کشور جان و خون خود را برای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی داده اند تا مردم در آسایش و آرامش زندگی کنند اما کارشکنی ها دشمنان همواره وجود دارد و این جوانان و خانواده ها هستند که باید با درایت و هوشمندی نقشه های آنان را نقش برآب کنند.

حکومت جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا بی نظیر است

امام جمعه شهرستان قدس یادآور شد: امام خمینی(ره) آمد و دو روز پس از ورود به ایران یک دولت موقت تشکیل داد تا زمینه های پیروزی انقلاب را فراهم کند و عاقبت با حضور میلیونی مردم در روز 22 بهمن ماه 1357 انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و دست دشمنان و استکبار جهانی از کشور کوتاه شد.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) حکومتی در ایران تشکیل داد که که در تمام دنیا بی سابقه است، دولت و مجلس و قوه قضائیه در تمام کشورهای دنیا وجود دارد اما نهادهایی مانند تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و خبرگان رهبری نیز با تشخیص و تدبیر امام خمینی تشکیل شد تا بهتر مشکلات کشور را حل کنند.

حجت الاسلام میراحمدی در پایان با اشاره به آلودگی هوا اضافه کرد: هوای پاک و تمیز برای تنفس انسانها یکی از نعمات خداوند است متاسفانه مردم با کفران نعمت و برای دستیابی به زندگی راحت تر محیط زیست را آلوده کردند تا جایی که اکنون آلودگی هوای تهران و بسیاری از شهرهای کشور تبدیل به یک معضل اساسی شده که باید فکر جدی برای حل این مشکل کرد.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن