تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804236834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای اقدام‌های تبهکارانه یک باند در تیزهوشی مرد همسایه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



افشای اقدام‌های تبهکارانه یک باند در تیزهوشی مرد همسایه
تیزهوشی همسایه خانواده‌ای که در مسافرت بودند پرده از فعالیت تبهکارانه شبکه دزدان حرفه‌ای برداشت.




  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، به نقل از ایران، با افزایش سرقت‌ از خانه‌ها در مناطق غرب استان تهران، تیمی از پلیس مأموریت یافت با گشتزنی نامحسوس و اجرای طرح مهار، دزدان را دستگیر کنند.
هنوز چند روزی از این ماجرا نگذشته بود که غافلگیرشدن مرد تبهکاری در محاصره چند همسایه در شهرک اندیشه به پلیس گزارش شد و تیمی از کلانتری 12 شهرک اندیشه برای بررسی ماجرا وارد عمل شد و دزد جوانی را که در حلقه مردم غافلگیر شده بود دستگیر کردند.
یکی از کسانی که در درگیری با این دزد موفق به گرفتن چاقوی وی شده بود به پلیس گفت: امروز در حال خارج شدن از خانه بودم که متوجه شدم سه مرد قصد وارد شدن به خانه یکی از همسایه‌‌ها که چند روزی در مسافرت بودند را دارند و هنگامی که فریاد کشیدم چه کار دارید، قصد فرار داشتند که با داد و فریادهایم همسایه‌های دیگر به کمکم ‌آمدند و می‌خواستیم هر سه مرد ناشناس را دستگیر کنیم که آن‌ها برایمان چاقو کشیدند و قصد داشتند با تهدید چاقو از دستمان فرار کنند و تنها موفق شدیم یکی از آنان را به دام اندازیم.
پلیس دزد جوان را تحت بازجویی قرار داد که وی با ادعای بی‌گناهی گفت به اشتباه دستگیر شده و از ترس دست به چاقو برده است.بدین ترتیب کارآگاهان برای به دست آوردن سرنخی جدید، خانه این تبهکار را در شهریار تحت بازرسی قرار دادند و علاوه بر این‌که تعدادی از اموال سرقتی از خانه‌های طعمه‌هایش را پیدا کردند موفق به یافتن مدارک شناسایی وی شدند که بررسی‌ها نشان داد دزد جوان حامد 28 ساله با دروغ‌پردازی قصد گمراه کردن آنان را داشته است.
کارآگاهان در گام بعدی سابقه مرد تبهکار را تحت ردیابی قرار دادند و دریافتند وی سه بار و با مشخصات دروغین و جعلی در استان‌های قم، خراسان و گلستان دستگیر و روانه زندان شده است که بدین ترتیب این مرد تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت و هنگامی که با سرنخ‌های پلیس رو‌به‌رو شد لب به اعتراف باز کرد.وی در بازجویی‌ها گفت: من همراه سه همدست دیگرم به نام‌های حسین، یاسمن و جواد با خودروهای مدل بالا مقابل خانه‌هایی که چراغ‌هایشان خاموش بود، می‌رفتیم و بیشتر به دنبال آپارتمان‌هایی بودیم که طبقه اول هستند. سپس یکی از ما پیاده می‌شد و زنگ خانه را می‌زد و چنانچه کسی جواب نمی‌داد از علمک گاز بالا می‌رفتیم و از طریق بالکن و شکستن شیشه پنجره وارد خانه می‌شدیم و پول، طلا و جواهر یا هر چیز گرانقیمت و کم حجم را به سرقت می‌بردیم.
وی در ادامه افزود: برای این‌که کسی به ما شک نکند با خودروهای مدل بالا می‌رفتیم و راننده‌مان نیز وظیفه داشت از بیرون حواسش به همه چیز باشد، ما نیز برای واردشدن به خانه یا شیشه را می‌شکستیم یا از دیلم استفاده می‌کردیم و در کمتر از چند دقیقه نقشه‌مان را به پایان می‌رساندیم.
با اعتراف دزد قدیمی، کارآگاهان در عملیات دیگری به خانه جواد رفتند و موفق به دستگیری وی شدند و در بازرسی از مخفیگاه این تبهکار نیز تلویزیون، دی‌وی‌دی، چندین سکه طلا، جواهرات و چند گوشی موبایل گرانقیمت که همگی سرقتی بودند به دست آوردند.
در ادامه دستگیری‌ها حسین و یاسمن نیز در عملیات‌های غافلگیرانه بازداشت شدند و هنگامی که دریافتند همدستشان به سرقت‌ها اعتراف کرده به ناچار لب به حقیقت باز کردند.
سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره به شوک گفت: هر چهار تبهکار دارای سابقه‌های زیادی در زمینه سرقت و موادمخدر هستند که تاکنون به 30 سرقت اعتراف کرده‌اند.
سرهنگ خدادادی افزود: این دزدان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کردند و برای این‌که تحت شناسایی قرار نگیرند از خودروهای مدل بالا و گرانقیمت استفاده می‌کردند که در این ارتباط خودروهایشان نیز توقیف شد.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در پایان افزود: کارآگاهان همچنان در حال تحقیق و بررسی سایر سرقت‌های احتمالی این باند هستند و رسیدگی به شکایت‌های دیگر از اعضای این باند در دستور کارشان قرار دارد.
2008




۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن