تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799263389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی تدبیری مسئولین به اعتقاد مردم آسیب می رساند/ امور مردم با تعارف اداره نمی‌شود/ باندگرایی در دولت جایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران:
بی تدبیری مسئولین به اعتقاد مردم آسیب می رساند/ امور مردم با تعارف اداره نمی‌شود/ باندگرایی در دولت جایی ندارد
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران با دین و اعتقاد مردم گره خورد و صرفا یک نظام سیاسی و حکومتی نیست و در صورت بی تدبیری ما به اعتقاد مردم آسیب وارد می‌شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که با حظور جمعی از مسئولین منطقه‌ایی و شهرستانی در محل فرمانداری شهریار برگزار شد، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت تدبیر و امید وارث نابسامانی‌های بسیاری است که البته گذشته نیز با همه نقاط قوت و ضعف بخشی از تاریخ این انقلاب محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: نظام مقدس اسلامی با دین و اعتقاد مردم گره خورده و یک نظام سیاسی و حکومتی صرف نیست و در صورت بی‌تدبیری ما به اعتقادات مردم آسیب وارد می‌شود و اگر دین گریزی در این کشور پا بگیرد ، مسئولیتش با ما و عملکرد ماست.

چاووشی در ادامه افزود: ما از دمکرات‌ترین کشورهای دنیا هستیم و در انتخاب بالاترین نهاد در کشور که مقام معظم رهبری است تا شوراهای شهر و روستا مردم نقش دارند و همگی تحت نظارت قانون هستند.

وی در ادامه با اشاره به تحرکات سنگین و خصمانه رسانه‌های بیگانه تصریح کرد: در دوره‌ی کنونی تهاجم فرهنگی به شبیح‌خون فرهنگی مبدل شده است و صدها شبکه‌ی رسانه‌ایی می‌کوشند نظام مقدس اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و بهترین سرمایه برای مقابله با دسیسه‌های آنان ، مردم هستند و باید همواره گره‌گشایی از امور مردم را دغدغه‌ی اصلی خود قراردهیم ، زیرا این مردم همان،‌ حماسه سازان عرصه‌های گوناگون در طول انقلاب هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امور مردم با تعارف حل شدنی نیست و در دولت تدبیر و امید نیز ملاک انتصابات ، قانون ، پایبندی به نظام، رهبری و شایستگی است و دولت با هیچ‌کس اهل معامله نیست و نشان داده که باندگرایی در آن جایی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به رشد هفت برابری کارمندان دولت از ابتدای انقلاب تا کنون تصریح کرد: چهارمیلیون و 500 هزار نفر در ادارات دولتی مشغول به خدمت  هستند که این حجم کثیر برای دولت همخوان با برنامه توسعه پنجم در راستای کوچک سازی و چابک سازی دولت نیست و به خودی خود یکی از عوامل افزایش تورم محسوب می‌شود که امید آن داریم در برنامه توسعه‌ی ششم راهکاری برای بهبود وضعیت موجود درنظر گرفته شود.

* مسئولین شهرستان پیگیر تأمین اعتبارات شوند

در ادامه این مراسم، هادی‌زاده،‌ فرماندار شهریار ضمن اشاره به ضرورت بهر‌ه‌گیری از فضای مطلوب ایجاد شده بین مسئولین و شهروندان،‌ تصریح کرد: 90 درصد از جمعیت 700 هزارنفری شهرستان شهریار مشمول جمعیت شهری می‌شود که این امر نقش مدیریت شهری در پیشبرد امور را برجسته‌تر می‌سازد و با توجه به اینکه در فصل بودجه‌ ریزی قرارداریم، امید است مسئولین دستگاه‌های ذیربط در این منطقه با مطالعه و بررسی دقیق حوزه‌ی تحت مدیریتی خویش مشکلات ، ظرفیت‌ها، دغدغه‌ها و راهکار‌های مقتضی برای برون رفت از مشکلات را در اسرع وقت در دستور بررسی و جمع‌بندی قرار دهند.

وی در ادامه افزود: 129 پروژه‌‌ی عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در سطح شهرستان مصوب شده،‌ که تاکنون دومیلیارد و 200 میلیون تومان آن تخفیف داده شده و تأمین اعتبارات باقیمانده نیازمند عزم و همت مسئولین این شهرستان است که در کنار مشکلات و محدویت‌های اعتباراتی درخزانه‌ی کشور با پیگیری‌های مستمر در حد توان ،‌ تأمین منابع مورد نیاز تحقق پیدا نماید.

هادی‌زاده در ادامه با ارائه‌ی مختصری از گزارش عملکرد یک ماهه‌ی ممجموعه‌ تحت مدیریتی خویش تصریح کرد: تاکنون با 1500 تن از شهروندان ملاقات داشته‌ایم و از 70 اداره شهرستان نیز بازدید بعمل آمده و امید آن داریم مسئولین با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و با رویکردی فراجناحی ، کار و خدمتگذاری به مردم را اولویت اصلی خویش قراردهند.

کاهش 50 درصدی جرائم خشن در شهرستان شهریار

در ادامه این مراسم کاووسی، دادستان شهرستان شهریار ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه‌ی تحت مدیریتی خویش،‌ اظهار داشت : جرائم خشن در شهرستان شهریار در مقایسه با سال گذشته،‌ با کاهش 50 درصدی روبرو بوده که این امر مرهون تلاش و همیاری مسئولین و دستگاه‌های زیربط در این منطقه است.

وی در ادامه افزود: درحوزه‌ی جرایم خرد و سرقت‌ ، متأسفانه رشد 23 درصدی داشته‌ایم که به فضل الهی امید آن داریم با اتخاذ تمهیدات هوشمندانه در عرصه‌های گوناگون، در این بخش نیز با کاهش ضریب جرایم مواجه شویم.

وی در ادامه افزود: کمبود قضات در شهرستان شهریار ، یکی از مشکلات قابل توجه در این حوزه است که امید است با مساعدت مسئولین ، جذب نیرو در حوزه‌ی مذکور افزایش پیدا نماید. زیرا با وضعیت موجود و بار سنگین پرونده‌های ورودی به دادسراها در مقایسه با نیروی انسانی فعال جهت رسیدگی به آن همخوان نیست.

گفتنی است در پایان این مراسم،‌ اسامی برخی از رؤسای جدید ادارات شهرستان شهریار اعم از اداره تعاون ورفاره ( دلیری)، شهردار باغستان (صمیع‌پور)، شهردار اندیشه (خان‌پور)، شهردار شهریار(رهنما)، ریاست کتابخانه‌ها (امیری) و ... در جلسه رسمی شورای اداری اعلام و معرفی شدند.
انتهای پیام/ 
 






تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن