تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820226967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت آنتی اکسیدانی عسل های مناطق مختلف ایران بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز با برگزاری سخنرانی های تخصصی/
ظرفیت آنتی اکسیدانی عسل های مناطق مختلف ایران بررسی می شود
کرج – خبرگزاری مهر: هشتمین سمینار پژوهشی زنبور عسل ایران با حضور متخصصان این حوزه با ارائه 58 پوستر در موضوعات مختلف از ظهر دیروز چهارشنبه به مدت دو روز در موسسه تحقیقات علوم دامی در حال برگزاری است.



به گزارش خبرنگار مهر، از صبح دیروز چهارشنبه پس از برگزاری آیین افتتاحیه این سمینار پژوهشی سخنرانی های فراوانی در حوزه های مختلف زنبور عسل توسط محققان از سراسر کشور به صورت تخصصی ارائه شد. پاسخ به انتخاب کلنی های زنبور عسل ایرانی برای صفت رفتار دفاعی طی 12 نسل در طرح جامع اصلاح نژاد در منطقه مرکزی ایران، بررسی رفتار جستجوگری و میزان گرده جمعی آوری شده در دو کلنی پر تولید و کم تولید، تولید ژله رویال از کلنی های در حال بچه دادن، تاثیر تغذیه تیامین بر روی رشد غدد زنبور، ارائه اولین گزارش میاز زنبور عسل ایران و هفت مقاله دیگر دیروز توسط محققات و پژوهشگران بخش زنبور عسل ارائه شد. همچنین از صبح امروز پنج شنبه نیز سخنرانی هایی با موضوع گیاهان شهدزا و گرده زا در منطقه اختر آباد، ارائه گزارش هفت گونه از زنبورهای مخملی از استان زنجان و گیاهان میزبان، مقایسه ظرفیت آنتی اکسیدانی عسل های مناطق مختلف ایران، بررسی سهم نسبی عوامل مدیریتی در تولید عسل کلنی های زنبور عسل استان البرز و چند سخنرانی دیگر با محوریت زنبور عسل در موسسه تحقیقات علوم دامی کشور واقع در کرج از سوی محققان ارائه خواهد شد. در حاشیه برگزاری سخنرانی های تخصصی در این موسسه پوسترهایی نیز ارئه شده که ارائه دهندگان آنان به سوالات افراد در خصوص موضوعات ارائه شده پاسخ خواهند داد. عصر پنج شنبه نیز سه کمیسیون با موضوعات تولیدات، پرورش و اصلاح نژاد؛ آفات و بیماری های زنبور عسل؛ گرده افشانی و گیاهان شهدزا و گرده زا و بررسی مسائل کوچ نیز با حضور برخی از مسئولان و محققان برگزار می شود. بنا بر برنامه های اعلام شده در مراسم اختتامیه هشتمین سمینار پژوهشی زنبور عسل قطعنامه ای تنظیم و ارائه خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن