تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802427282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سابق اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نطام، رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
معاون سابق اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نطام، رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران شد
پیش‌از ظهر امروز شهرام گیل‌آبادی از سوری شهردار تهران به عنوان رئیس مرکز ارتباطات‌، روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تهران منصوب شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این مراسم که با حضور شهردار تهران ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام‌،‌ برخی از اعضای شورای شهر ، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار گردید، نام‌دار صداقت ،رئیس پیشین مرکز راتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری با بیان دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مسئولین شهرداری بنا به فرموده ایشان ، به رمز موفقیت و مدیریت جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر ترقی برخی افراد مدیریت و فرهنگ جهادی به عنوان یک مفهوم مشترک و به معنای کار و تلاش خستگی ناپذیر و مدیریت کارآمد است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی در تمامی این ابعاد می‌تواند باشد و بسیاری از الگوهای مدیریت در بسیاری از این عناصر نهفته است، افزود: پاسخ این پرسش مبتنی بر امر عمیق‌تری با عنوان ایدئولوژیست و مدیریت جهادی ، مدیریتی مبتنی بر ایدئولوژی دینی و ثبات در گرایش مدیریت است.

نام‌دار صداقت در ادامه با تأکید براینکه در مدیریت جهادی هدف بر موضوعویت قبل از کار ارجحیت یافته عنوان کرد: مهم‌ترین هدف در این رویکرد، رضایت خدا بوده و مدیریت در بستر سنت‌های الهی است.

وی با بیان اینکه تکلیف همه در این مدیریت جهادی روشن است، افزود: برای بنده همکاری با شهرداری موجب افتخار بوده ، ضمن اینکه در دوره‌ای مشغول به فعالیت بوده‌ام که مقام معظم رهبری به آن مهر تأئید زدند.

نامدار صداقت ادامه داد:‌ امیدوارم در این دوره نیز این توفیقات استمرار یافته ، ضمن اینکه هر موفقیتی برآمده از فعالیت‌های یک تیم کاری و نتیجه‌ی زحمات همکاران و هر نقصان از من بوده است.

وی در پایان ضمن تشکر از روابط عمومی مناطق ، معاونت‌ها ، سازمان‌ها و نیز مدیران و مسئولین سفرا در جمهوری اسلامی ایران و اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: امیدوارم همکاران با همان انگیزه و تلاش در جهت تدوام کار کوشا بوده و ذره‌ایی تعلل و سستی در کار آنان راه نیابد.

در ادامه رئیس جدید مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران اظهار داشت: معرفت لازمه‌ی فهم و محیط شناسی ، همزمانی روزگار مسئله محور ما است . امروز ارتباطات از ساحت یک فرد عبور کرده و انسان را به یکی از عناصر فراگرد ارتباطات تبدیل نموده ، بطوریکه انسان امروز با راستای تکنولوژیش در اثر سوپر تکنولوژی، خود تبدیل به یک رسانه گردیده و مفهوم مخاطب رسانه را شکل داده است.

گیل‌آبادی با اشاره به اینکه انسان‌های این زمانی بسهولت نمی‌توانند از کنار یکدیگر بگذرند، افزود:‌ امروزه انسان‌ها ، محلی، منطقه‌ایی و سیطره‌ایی نیستند ، آدم امروز، جهانی است و شهرها هم در یک "جهان شهری" با حداقل 32 گونه رسانه‌ایی ارتباطات خود را با زمینی که از فضا دیده می‌شود برقرار می‌کند.

وی ادامه داد:‌ما در زمینی مرزهای شهرمان را صیانت می‌کنیم که دیگر مرزهای سیاسی از فضا قابل رویت نیستند و تعریف جغرافیا ، تغییر نموده و انسان تشنه امروز کرانگی‌اش ، آشکارا تحت تأثیر جریان ناموزون ارتباطات ، مخدوش شده و حریم انسانی‌اش به خطر افتاده است.

رئیس جدید مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه اکنون عصر عسرت انسان جهانی است، افزود: انسان وسیع تنهای امروز نیاز بازگشت به خدا و تولید محتوایی حکمی دارد و مزیت امروز ما نتنها تکنولوژی نیست و نتنها نگاه مهندسی به انسان تنهای امروزی است ، بلکه مزیت عالم‌آرای امروز ما تولید محتوای غنی است که در غایت با منابعی چون ذکر حکیم، قرآن علیم می‌تواند در دسترسش باشد.

گیل‌آبادی با عنوان اینکه ما درچرخه تکرار نمی‌ایستیم، بلکه پویایی آینده پژوهانی خواهیم داشت که می‌تواند محور الفت و برادری و کانون اندیشه‌های متفاوت ، متنوع و متکثر برای رشد و بالندگی جهان شهری مانند تهران عظیم باشد، اظهار داشت: حکمت در کوچه پس کوچه‌های تهران موج می‌زند و تهران شهری زنده، پویا و معرفت‌افزا است بطوری که هنوز می‌توان کودکی پروین اعتصامی را در خانه‌ی پدری تصور کرد و صدای انقلاب را با شهدایی چون شهید چمران در کوچه‌هایی مانند کوچه هفت‌تن یا گذر لوطی ، صالح شنید.

وی تصریح کرد:‌ این مرکز نوظهور درصدد است ارتباطی هوشمند محور با پایه‌ایی فرهنگی ، اجتماعی، هنری وانسانی را با شهروندان تهران برقرار کرده تا سرآهنگی بر توسعه ارتباطات و ارتباطات توسعه‌ایی شهرداری تهران باشد. 

رئیس جدید مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از امروز مرکزی خداباور، مردم محور، و معرفت اندیش برای خدمتی جهادی به مردم تهران خواهد بود،‌ خاطرنشان کرد: انسان شایسته بهترین ةآی زمین و آسمان است و انسان در مقام عزیز خدا است و می تواند با دستان خدا سیراب شود. (وسقاهه ربهم شرابا  طهورا )

گفتنی است شهرام گیل‌آبادی مدیریت رادیوهای تهران، جوان‌و نمایش را در کارنامه کاری خود دارد و آخرین فعالیت او معاون اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

وی همچنین تجربه برگزاری و دبیری جشنواره‌های فرهنگی – هنری متعددی را همچون جشنواره قرآنی "تسلیم" ، جشنواره نمایش نامه نویسی قرآنی کلمه،‌ هنرهای اسلامی ، پیرغلامان و فیلم شاپرک‌های شهر را برعهده داشته و صاحب آثار تألیفی در حوزه رسانه و هنر است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های عصر بی سرزمین"  در باره دیپلماسی رسانه، فرارسانه، و روایتی دیگر اشاره کرد.

انتهای‌پيام/







تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن