تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 80 درصدی مراجعان حضوری دفتراسناد پزشکی در قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
کاهش 80 درصدی مراجعان حضوری دفتراسناد پزشکی در قزوین
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین از کاهش 20 درصدی مراجعان حضوری به دفتر اسناد پزشکی خبر داد و گفت: طی نه ماه گذشته تنها 20 درصداز بیمه شدگانی که برای تهیه دارو یا خدمات پاراکلینیکی مانند فیزیوتراپی، ام آر آی یا رادیولوژی به مراکز طرف قرارداد مراجعه کردند، برای تایید به دفتر اسناد پزشکی مراجعه کردند.



به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صادق بابایی علت این کاهش مراجعه را وجود سیستم جامع پورتال دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی و اتصال آن به صورت شبانه روزی به همه داروخانه ها و مراکز طرف قرارداد اعلام کرد و اظهارداشت: زمانی که بیمه شدگان تامین اجتماعی به داروخانه ها و مراکز طرف قرارداد مراجعه می کنند ضمن اتصال آن مرکز با سیستم موجود در دفتر اسناد پزشکی دفترچه بیمه بدون حضور بیمه شدگان تایید می شود. این مسئول افزود: طی نه ماه گذشته تنها 20 درصداز بیمه شدگانی که جهت تهیه دارو یا خدمات پاراکلینیکی مانند فیزیوتراپی،  MRIرادیولوژی به مراکز طرف قرارداد مراجعه کردند، برای تایید به دفتر اسناد پزشکی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در 9 ماه گذشته 77 هزار و 911 نسخه دردفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان قزوین بررسی و تایید شد که 62 هزارو 197 نسخه از طریق سیستم اینترنت، بدون حضور و 15 هزار و 714 نسخه با حضور بیمه شدگان در دفتر اسناد پزشکی تایید شده است.

بابایی گفت: در حال حاضر با 783 مرکز تشخیص و درمانی در سطح استان طرف قرارداد هستیم و این دفتر تعداد 486 بیمار دیالیزی 89 بیمار تالاسمی 42 بیمار هموفیلی 210 بیمار پیوندی و 428 بیمار MS  را تحت پوشش دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در 9 ماهه سالجاری جهت درمان بیماران شیمی درمانی بیش از 26 میلیارد ریال، بیماران MS بیش از 10 میلیارد ریال، بیماران پیوندی بیش از دو میلیارد ریال و بیماران دیالیزی بیش از 11 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی ضمن اشاره به نظارت مستمر بازرسان دفتر اسنادپزشکی در مراکز طرف قرارداد یادآورشد: در ده ماه سالجاری به طور متوسط سه هزارو 200 بازرسی انجام شده است که 370 بازرسی بطور نامحسوس انجام پذیرفته است.
 


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن