تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803219328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه ششم بهمن به سبب بصیرت و هوشیاری مردم شکل گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:
حماسه ششم بهمن به سبب بصیرت و هوشیاری مردم شکل گرفت خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدیان گفت: به لطف الهی حادثه ششم بهمن پیش آمد که مردم به واقعیت ها آشنا بوده و بصیرت داشتند که می دانستند رهبری نظام یک رهبری دینی و الهی است و به خواست و هدف های نظام آگاه بودند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان امیری، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، امروز در همایش بزرگ مدافعان و ایثارگران حماسه ششم بهمن که در آمل برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، گفت: از یک طرف جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و از یک طرف هم می خواستند یک عده از خدا بی خبر را به عنوان مجاهد خلق تحریک کنند و بتوانند در برابر مسلمانان ایستاده و نظام را مشغول کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند.
وی با اشاره به این که ملت ما دست رد به همه تجاوزکاران زد و توانست انقلاب را به درستی در مسیر خود قرار دهد، بیان داشت: آمدند از یک طرف در داخل استان ها و شهرستان ها تخللی ایجاد کرده و هم در مرزها صدام بتواند پیروزی هایی را به دست آورده تا نظام دست تسلیم بالا بیاورد.
حجت الاسلام محمدیان با بیان این که آن ها فکر کردند آمل یک شهر ترانزیتی و شهری بوده که می تواند رابطه خوبی برای تهران با توجه به شرایط خاص خودش چون جنگل، دریا و راه های مواصلاتی باشد، ادامه داد: آن ها بعد از 8 تا 9 ماه کارهای دقیق کارشناسی و مطالعه همه جانبه وارد شده و بهترین مکان را مناسب دیدند که در جنگل باشد.
نویسنده کتاب حماسه های انقلاب اسلامی، اضافه کرد: به بهانه این که اگر شهر در اختیار آنان قرار گرفت شهرهای همجوار تسلیم بوده و آماده همکاری با آن ها هستند لذا آن ها از یک طرف می توانند جنگل را داشته باشند که جای پناهندگی آن ها به حساب می آید و هم در کنار دریا است و از آن طریق اگر از خوزستان توانستند صدام را تحریک کنند تا جنگی به راه بیاندازند و بعد دیدند صدام موفقیت های موقتی به دست آورده است گفتند نظام را از طریق خاک مازندران هم مشغول کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با اشاره به این که به خیال این که اگر آمل را گرفتند راه به دریا دارد و از طریق دریا بتوانند تهاجم سنگینی را از نقاط هوایی، دریایی و زمینی داشته باشند.
وی با بیان این که به لطف الهی حادثه ششم بهمن پیش آمد که مردم به واقعیت ها آشنا بوده و بصیرت داشتند که می دانستند رهبری نظام یک رهبری دینی و الهی است و به خواست و هدف های نظام آگاه بودند، بیان داشت: همین هایی که فرزند خود را به جبهه فرستادند این حادثه که پیش آمد خیلی از رزمندگان جبهه را رها کرده و آمدند در آمل تا بتوانند با اشرار و منافقین بجنگند ولی یک زمانی رسیدند که مردم آمل بر آنها غلبه کردند.
حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر این که دادگاه آن روز هم دادگاهی انقلابی بود و خوب توانست آن ها را به سزای اعمالشان برساند، ادامه داد: وقتی این پیروزی چشمگیر حاصل شد حضرت امام خمینی(ره) بر این حضور به خود بالید و به آن افتخار کرد که در شهرهای ما نیروهای مومن و متدین در اقشار مختلف داریم که بتوانند از حیثیت نظام دفاع کنند.
نویسنده کتاب حماسه های انقلاب اسلامی با بیان این که دشمنان درصدد بودند که بتوانند با جنگ روانی مردم را ناامید کرده و آن گونه که باید نتوانند استقامت کنند، بیان داشت: از رادیوهای بیگانه تبلیغات مسمومی صورت می گرفت و روزنامه های مجاهدین خلق نیز هر روز سمپاشی کرده و حرف های بی ربطی می زدند تا با کار تبلیغاتی مردم را از پایداری بازدارند ولی با بصیرت مردم و هشدارهای امام راحل موفق نشدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با اشاره به این که از اول انقلاب تا به حال دشمنان هیچ گاه دست از شرارت نکشیده و به صورت مرتب دارند علیه ما کار می کنند، ادامه داد: نظام اسلامی از توانمندی والا و قدرت مقابله برخوردار است که همه دشمنان دست به یکی شدند تا بتوانند این نظام را از پای درآوردند که نتوانستند کاری انجام دهند.
وی با بیان این که خیلی از کشورها انقلاب کرده و مردم حکومت را دست گرفتند و تا مدت هایی پیش رفتند ولی نتوانستند در پایان به نتیجه مثبت و خوبی برسند، خاطرنشان کرد: این امر به سبب نداشتن رهبری الهی، بصیر و بینا است.
نویسنده کتاب حماسه های انقلاب اسلامی، ادامه داد: همه تلاش دشمنان این بوده تا بتوانند رهبری را بشکنند و حادثه ششم بهمن سال 60 آمل و جنگ هشت ساله برای این بود.
حجت الاسلام محمدیان با بیان این که ملت ایران اعتقادات راسخی نسبت به تعالیم والای دینی ، اهل بیت معصومین(ع) و انقلاب دارند، گفت: اگر مردم این دین مداری و اعتقادات درست را نداشتند به طور قطع کار ما به شکست می رسید که این به برکت وجود روحانیت است.
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با تاکید بر این که ابعاد حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل باید برای همگان تبیین شود، اضافه کرد: امروز روحانیت و نسل جوان نقش مهم و ارزنده ای در ماندگاری حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل دارند.
وی با بیان این که آن عزیزانی که در حادثه ششم بهمن حاضر بودند خاطرات ارزنده ای دارند که باید به درستی از آن استفاده شود، بیان داشت: مردم ما از این توانمندی ها انرژی گرفته و توانایی مقابله با دشمنان را در خود بیش تر می بینند.
نویسنده کتاب حماسه های انقلاب اسلامی، ادامه داد: روحانیان باید اتفاقات را بیان کرده و در سالگردهای این حماسه موضوع به صورت پررنگ بیان شود تا نسل امروز به درستی با آن آشنا شوند.
 حجت الاسلام محمدیان با اشاره به این که حماسه ششم بهمن باید در کتاب های درسی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد تا نسل جدید از وقایع پیش آمده آگاهی داشته باشند، گفت: خاطرات بسیاری از این حماسه بزرگ وجود دارد که باید در پایان نامه های دانشجویی به تبیین و گردآوری آن نگاه ویژه ای شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با بیان این که راه اندازی موزه حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل از ضروریات است، بیان داشت: ایجاد موزه ای نیاز است تا مطالب و دستاوردهای ماندگار این حماسه بزرگ در آن نگه داری شود و کارهای فرهنگی والایی در راستای حفظ حماسه صورت گیرد.
وی در پایان با تاکید بر این که امروز آملی داریم سرزنده و مایه مباهات و افتخار که مرهون تلاش حماسه سازان است، ادامه داد: تبیین ابعاد حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل به نفع آینده نظام اسلامی و باعث شور و هیجان خود ملت است./950/پ202/ب


۱۳۹۲/۱۱/۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن