تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمایشات رهبری منشور رسانه ها شود/ لزوم توجه به تحقیق در رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی احمدی:
فرمایشات رهبری منشور رسانه ها شود/ لزوم توجه به تحقیق در رسانه
بیرجند – خبرگزاری مهر: معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه عدم توجه کافی به اندیشه و گفتمان ولایت یکی از خلاء های رسانه ها است، گفت: فرمایشات رهبری باید منشور رسانه ها شود.



به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی بعد ازظهر شنبه در جمع مدیران و دبیران رسانه های خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج جهان اسلام می تواند حکومت جهان اسلام را خلق کند، اظهارکرد: اگر جامعه اسلامی را محقق کنیم می توانیم تمدن نوین اسلامی را محقق کنیم. وی با بیان اینکه رسانه ها نقش تاثیر گذاری در تحقق جامعه اسلامی و به تبع آن تمدن نوین اسلامی دارند، گفت: امروز جنگ بر مدار دستگاههای منتقل کننده پیام و رسانه های دیداری، شنیداری است. وی با بیان اینکه با ایجاد یک رسانه اسلامی؛ بسیاری از دستگاههای اجرایی از جمله دانشگاهها و ... سریع تر اسلامی می شوند، عنوان کرد: ایجاد رسانه اسلامی گامی در جهت رشد تمدن اسلامی است. احمدی به خلاء های موجود در رسانه ها اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین خلاء های رسانه ای امروز عدم توجه کافی به اندیشه و گفتمان رهبری است. رسانه های جبهه ای عمل نمی کنند/ رسانه ها منادی وحدت باشند وی با بیان اینکه رسانه های جبهه ای عمل نمی کنند؛ گفت: هنوز جبهه واحد رسانه ای در اندیشه ولایت تشکیل نداده ایم. معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باید به فرمایشات روز رهبر معظم انقلاب در انتشار اخبار و گزارشات توجه شود. وی با تاکید بر اینکه باید فرمایشات رهبری باید منشور رسانه ها شود، بیان داشت: اگر امر در رسانه ها محقق شود قدرت تحلیل رسانه ای بالا خواهد رفت. احمدی با بیان اینکه بیت الغزل فرمایشات رهبری بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری "استحکام ساخت درونی نظام" بوده است، تصریح کرد: امروز موضوع اول رسانه ها سیاست خارجی شده است. وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید منادی وحدت باشند، عنوان کرد: اگر می خواهیم رسانه ای  موفق و در طراز انقلاب اسلامی باشیم باید به اندیشه ها و گفتمان رهبری توجه کنیم. احمدی با تاکید بر اینکه امروز رسانه ها باید منادی نشاط و امید در جامعه باشند، گفت: یکی از مطالبات رهبری ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه است. وی با بیان اینکه رسانه اسلامی در نقد نیز باید منادی وحدت باشد، تصریح کرد: امید آفرینی هیچ منافاتی با مطالبه گری ندارد. احمدی با بیان اینکه رسانه ها باید برای تحقق رسانه اسلامی چشم انداز داشته باشند، گفت: بومی کردن علم ارتباطلات در رسانه اسلامی باید دنبال شود. وی با بیان اینکه رسانه ها جریان ساز نیستند، بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم بسیاری از رسانه ها به جای اینکه جریان ساز باشند جریان پذیر شده اند. معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه کار تحقیقی یکی از نیاز های رسانه ها است، تصریح کرد: یکی از رسالت های کار رسانه ای انجام تحقیق و پژوهش است.


۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۱۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن