تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علامه مصباح یزدی: آمریکا اثبات کرد شیطان بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



علامه مصباح یزدی: آمریکا اثبات کرد شیطان بزرگ است
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به ادعای دروغین آمریکا در دفاع از حقوق بشر اشاره کرد و گفت: هرجای دنیا که فساد، جنگ و خونریزی و تجاوز به حقوق مظلومین وجود دارد، رد پای آمریکایی ها کاملا مشهود است.




  به گزارش جام نیوز به نقل از مهر، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در دیدار جمعی از مدیران وزارت دفاع، در مجمع آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم با اشاره به اهمیت افزایش قدرت دفاعی، اظهار داشت: از مهمترین دلائل تشکیل حکومت ها ایجاد قدرت دفاعی برای حفظ دین، اموال، جان وخاک است.

وی یکی از مهمترین ویژگی های دفاعی نظام اسلامی، دفاع از دین در مرحله اول و پس از آن جان و اموال مردم و خاک کشور ذکر کرد و افزود: در نظام اسلامی، اصل بر حفظ دین و تاکید بر ترویج معارف دینی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مهمترین نظامی الهی که در راس آن پیامبر اسلام(ص)، ائمه اطهار(ع) و در زمان غیبت، ولی فقیه در راس آن قرار دارد، حفظ ارزش های اسلامی است.

وی با بیان این که بعد از رحلت رسول گرامی اسلام(ص)، مردم به سمت دنیا گرایش پیدا کردند، یادآور شد: دنیا گرایی، باندبازی، تبعیض، دادن پست و مقام به قوم و خویش و عشیره و ... توسط خلیفه سوم موجب خشم توده های مردم شد که در نهایت همین امرمنجر به قتل خلیفه گردید.

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به عملیات وهابی‌های تکفیری در سوریه، اظهار داشت: وهابی های تکفیری میوه همان درخت هایی هستند که بعد از رحلت پیامبر(ص) از حق روی گردان شدند.

وی تصریح کرد: اگر در جوامع اسلامی معارف پیامبر(ص) اسلام و اهل بیت(ع) کم رنگ شود، کم کم به سمت سلطنتی و امپراطوری شدن خواهند رفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که زور، تسلط بر کشورهای ضعیف و داشتن قدرت نظامی برتر، حرف اول را در کشورهای غربی می زند، به ادعای دروغین آمریکا در دفاع از حقوق بشر اشاره کرد و گفت: هرجای دنیا فساد، جنگ و خونریزی و تجاوز به حقوق مظلومین وجود دارد، رد پای آمریکایی ها کاملا مشهود است.

وی تصریح کرد: آمریکا و قدرت های زورگوی غربی، حیات خود را مدیون خوی جنگ طلبی هستند، هرچند که با بوق و کرنا، داعیه دفاع از حقوق بشر را نیز دارند.

آیت الله مصباح  یزدی با تاکید بر این که «زور، حرف اول ابرقدرت هاست»، تاکید کرد: ادعای دفاع از حقوق بشر، تنها بهانه ای برای فریب افکار عمومی مردم جهان است و هدف آمریکا توسعه و گسترش زندگی جنگلی وحشی بین ملت ها است.

وی یادآور شد: آمریکا به راستی شیطان بزرگ است و امام(ره) به درستی این لقب را به آمریکای جنایتکار داد.

رئیس موسسه امام خمینی(ره) تاکید کرد: نباید دفاع اسلامی را با دفاع آمریکایی، روسی و ... مقایسه کرد؛ زیرا دفاع اسلامی، دفاع از اصل دین است؛ براین اساس مسئولین دفاعی کشور در درجه اول باید مروجین و حافظین دین اسلام در محیط خانه، محل کار و سازمان خود باشند.    




۱۳۹۲/۱۱/۴ - ۱۷:۰۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن