تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فالکائو: هنوز اميدوارم به جام جهاني برسم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فالکائو: هنوز اميدوارم به جام جهاني برسم
رادامل فالکائو ابراز اميدواري کرد بتواند در جام جهاني 2014 براي کشورش بازي کند.

رادامل فالکائو در ديدار تيمش (موناکو) در جام حذفي فرانسه مقابل کاسلاي دچار مصدوميت شديدي شد که اميد‌هاي اين بازيکن را براي حضور در جام جهاني 2014 کمرنگ کرده است. تيمش در آن ديدار موفق شد با نتيجه 3 بر صفر به پيروزري برسد و مهاجم گلزن کلمبيايي نيز در آن ديدار يک گل به ثمر رساند.

به نقل از ايسنا، فالکائو پس از مصدوميت شديد در جام حذفي فرانسه گفت: خيلي ناراحت هستم. نميتوانم اين ناراحتي خودم را پنهان کنم. اما هنوز براي رسيدن به جام جهاني انگيزه دارم. هنوز اميد‌هاي من براي حضور در جام جهاني از بين نرفته است.

کتر خوزه کارلوس نارونا پزشک اختصاصي فالکائو تاييد کرد که رباط صليبي اين بازيکن دچار پارگي شده و براي بهبود به 6 ماه زمان نياز دارد. بدين ترتيب انتظار مي‌رود که فالکائو نتواند تيم ملي کشورش را در جام جهاني آينده در کشور برزيل همراهي کند. با اين وجود فالکائو گفت: خدا هر چيز امکان ناپذير را مي تواند امکان پذير کند. پس من هم مي توانم اميد داشته باشم که بتوانم در جام جهاني 2014 براي کشورم بازي کنم. مي خواهم از همه پيام‌هايي حمايت‌آميزي که در روز‌هاي گذشته دريافت کردم تشکر کنم.

فاکائو در اين فصل طي 17 بازي براي تيمش در فرانسه موفق شد 9 گل به ثمر برساند. او موفق شد در انتخابي جام جهاني 2014 درخشش خوبي داشته باشد و کلمبيا را پس از مدت ها به جام جهاني برساند.

اين مصدوميت همچنين به احتمال زياد باعث خواهد شد اميد‌هاي موناکو براي قهرماني در ليگ فرانسه کمرنگ شود.‌ آنها پيش از اين در سال 2000 توانسته بودند به قهرماني در ليگ فرانسه دست يابند و اين فصل رقابت‌فشرده‌اي براي قهرماني در ليگ فرانسه داشتند.

جمعه 1392/11/04 09:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن