تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803929332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلید موفقیت در حوزه جوانان دلسوزی و دوری از فضای آلوده سیاست است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون ساماندهی امور جوانان:
کلید موفقیت در حوزه جوانان دلسوزی و دوری از فضای آلوده سیاست است
معاون ساماندهی امور جوانان در اجلاس نمایندگان جوان کلان شهرها و مراکز استان های کشور گفت: کلید موفقیت در حوزه جوانان دلسوزی و دوری از فضای آلوده سیاست است.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت ورزش و جوانان، محمود گلزاری افزود: با توجه به اینکه مدیریت امور جوانان در کشور فرابخشی است، ما باید با چینش نیروها، اعتبارات و امکانات در کنار هم به ساماندهی مناسب وضعیت جوانان بپردازیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فضا، فضای همدلی و دلسوزی نسبت به حوزه جوانان است و دستگاه ها و نهادهای بسیاری مانند صدا و سیما، شهرداری، قوه قضاییه و وزارت علوم در کنار دولت محترم اعلام آمادگی کردند تا ذیل اسناد بالادستی ستاد ساماندهی امور جوانان همکاری نزدیکی را با این وزارتخانه داشته باشند.

معاون ساماندهی امور جوانان با تاکید بر پیگیری ویژه وزیر ورزش و جوانان برای فعالیت نیروهای کارشناسی حوزه جوانان در استان ها اظهار داشت: سعی ما بر این است تا معاونین جوان استان ها از کارشناسان متخصص حوزه جوانان باشند و اولویت نیز با نیروهای سازمان ملی جوانان سابق در استان ها است.

وی با اشاره به اولویت بندی مسائل حوزه جوان در معاونت ساماندهی امور جوانان گفت: اولویت اول ما بحث هویت اسلامی ایرانی جوان امروز است. ما به دنبال افزایش سطح آگاهی نسل جوان در امور اسلامی و در کنار آن آشنایی جوان امروز با فرهنگ اصیل ایرانی هستیم. یعنی اعتقاد داریم همانطور که یک جوان باید به امور دینی آگاه باشد، با حافظ و فردوسی نیز بیگانه نباشد.

گلزاری در ادامه به مسئله مشارکت های اجتماعی جوانان پرداخت و عنوان داشت: در این حوزه به دنبال فعال سازی، توانمندسازی و هدایت سازمان های مردم نهاد و مشارکت جوانان هستیم. سمن ها در خارج از کشور تجربه ای موفق محسوب می شوند. ما نیز می توانیم از این ظرفیت عظیم و تجربه موفق بهره برداری کنیم.

وی موضوع ازدواج جوانان را از مهمترین اولویت های معاونت ساماندهی امور جوانان دانست و تاکید کرد: با توجه به بی رغبتی جوانان به ازدواج و میل به تجردگرایی، مبنای فعالیت ما در این حوزه ازدواج جوانان و تحکیم خانواده است. به همین منظور در پی راهکارهایی برای افزایش آمار ازدواج پایدار و کاهش آمار طلاق هستیم. آموزش همسران جوان از جمله اقداماتی است که برای استحکام خانواده ضروری به نظر می رسد و شهرداری ها به عنوان نیروهای اجرایی جامعه نقش بسزایی در این زمینه دارند.

معاون ساماندهی امور جوانان افزود: اولویت بعدی ما اوقات فراغت جوانان است که با محوریت امید، شادابی و نشاط اجتماعی در حال پیگیری است. گردشگری هویتی یکی از راهکارهایی است که در بحث اوقات فراغت جوانان می تواند مورد توجه قرار گیرد. توجه به هویت اسلامی ایرانی جوانان، افزایش شادابی و نشاط جوانان با تاکید بر اصول و مبانی دینی و ارزش های اسلامی از اهداف این طرح است. در این زمینه نیز شهرداری ها با عنوان یکی از بازوان اجرایی کشور می توانند کمک شایانی انجام دهند.

گلزاری اظهار داشت: ما در معاونت ساماندهی امور جوانان در پی رفع آسیب های اجتماعی جوانان هستیم. یکی از این آسیب ها که منجر به آسیب های دیگر نیز می شود خشم است که بعد از اعتیاد و طلاق رتبه سوم را در آسیب های اجتماعی دارد. به همین منظور تاسیس کلینیک های کنترل خشم را با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری در دستور کار قرار دادیم که این اتفاق با راه اندازی چند کلینیک در اسفندماه سال جاری کلید خواهد خورد.

معاون ساماندهی امور جوانان خطاب به نمایندگان جوان شهرداران در کلان شهرها و مراکز استان ها گفت: با توجه به ارتباط مستقیم شما با جوانان سراسر کشور، انتظار داریم که پیگیر مسائل جوانان در استان خود باشید و مشکلات جوانان استان را با ما در میان بگذارید تا با همکاری و همدلی یکدیگر در پی حل مسائل جوانان باشیم.
 

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن