تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802669519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی داوران نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اسامی داوران نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران اعلام شد
رامین کاکاوند، جواد نجف عليزاده، کتایون قدس راد، رامتین فیروزیان و آرش حمیدی، داوری آثار نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران را عهده‌دار شدند.


به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران، اسامی داوران این جشنواره به شرح زیر اعلام شد:

رامین کاکاوند متولد  1364 تهران، فارغ التحصیل دانشگاه تهران است وی عکاس صنعتی، مؤلف و مدرس عکاسی می‌باشد و تاکنون برگزاری بيش از 20 سمينار آموزش عكاسي در دانشگاه‌ها، فرهنگ سراها و حوزه‌هاي هنري تهران و شهرستان‌ها را بر عهده داشته است.
 
بنا بر این گزارش، کاکاوند سردبير و صاحب امتياز نخستين فصلنامه تخصصي آموزش عكاسي نور رويايي و مدرس عكاسي دانشگاه جامع علمي كاربردي و آموزشگاه‌هاي  فني و حرفه‌اي كشوراست و همچنین مولف كتاب دو جلدي نورپردازي حرفه‌اي در عكاسي (چاپ چهارم)، كتاب كليات نورپردازي و كتاب حقوق عكاسان است.
 
جواد نجف‌عليزاده متولد 1336 تهران، فارغ التحصیل دانشگاه میراث فرهنگی است، وی  عکاس، مؤلف و مدرس عکاسی و عضو انجمن عکاسان میراث فرهنگی است و تاکنون در بیش از 20 نمايشگاه خارجي و80 نمايشگاه گروهی و انفرادي و در چندین اکسپوی حضور داشته است.   
 
همچنین آثار وی در کتابهایی چون معرق چوب، از تهران تا تهران، کتابها و پوسترهای ایران شناسی و مجله های میراث فرهنگی، چاپ شده و تا کنون دبیر و داور جشنواره عکس سه روزه سعدآباد بوده و برگزاری  بیش از 5 جشنواره داخلی را برعهده  داشته است.
لازم به ذکر است وي از پيشکسوتان عکاسي نجومي ايران می باشد.
 
 
کتایون قدس‌راد متولد  1355 تهران، فارغ التحصیل دانشگاه هنر است، وی تا کنون تدریس در مراکز آموزش عالی و تخصصی عکاسی و دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده هنر و معماری به عهده داشته است.

همچنین وی داور ومشاوره سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی، دو دوره جشنواره بین‌الملی هنرهای تجسمی جوانان و جشنواره هنرهای تجسمی دفاع مقدس شهریار بوده و دربیش از18 نمایشگاه‌های گروهی عکس شرکت داشته است.
 
رامتین فیروزیان متولد 1361 تهران فارغ التحصیل دانشگاه هنر است، وی عکاس، فیلمبردار، مؤلف و مدرس عکاسی می‌باشد  و تاکنون در بیش از 20 نمایشگاه گروهی داخلی عکاسی، چند نمایشگاه گروهی عکاسی خارجی، حضور داشته و برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر بوده است.

همچنین فیروزیان در چندین فیلم سینمایی از جمله چهل سالگی، آینه‌های روبرو، و 30 فیلم کوتاه، مستند و داستانی، به عنوان عکاس و فیلمبردار شرکت داشته و تا کنون برنده دو جایزه جهانی عکاسی بوده است، از آثار وی می‌توان به 5 کتاب مجموعه عکس با موضوعات مختلف و کتاب عکس نفیس درباره برج میلاد تهران با عنوان «آسمان نزدیک است» اشاره کرد.

آرش حمیدی متولد 1362 بیرجند فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است، وی مدرس عکاسی است که بیش از 60 سمینار تخصصی برگزار کرده  و تا کنون در 10نمایشگاه انفرادی و 12 نمایشگاه گروهی داخلی و 30 نمایشگاه بین المللی شرکت داشته است.

همچنین  وی مدیر کلوپ عکس ایرن و گالری عکاسان حرفه‌ای می‌باشد و  تاکنون  داوری بیش 15 جشنواره عکاسی را بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است؛ حمیدی برگزیده و منتخب بیش از 30جشواره بین‌المللی زیرنظر فدراسیون جهانی عکاسی بوده است.
 
انتهای پیام/ص








تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن