تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادي‌فر: در ليگ برتر جبران خواهيم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حدادي‌فر: در ليگ برتر جبران خواهيم کرد
هافبک ذوب آهن اصفهان با ابراز شرمندگي از خراب کردن موقعيت پنالتي گفت تيمش درصدد است حذف از جام حذفي را برابر استقلال در ليگ برتر جبران کند.

قاسم حدادي فر پس از حذف تيمش از گردونه رقابت‌هاي جام حذفي، در ارتباط با خراب کردن پنالتي اظهار کرد: واقعا شرمنده هستم و با اينکه تمامي بازيکنان زحمات بسيار زيادي کشيدند نتوانستم اين موقعيت را به گل تبديل کنم. از تمامي بازيکنان و هواداران عذرخواهي مي‌کنم.

به نقل از ايسنا، وي در پاسخ به اين سوال که آيا هنگام زدن ضربات پنالتي استرس داشت خاطرنشان کرد: خير استرسي نداشتم چرا که در تمرين‌هاي تيم زننده اول ضربات پنالتي من بودم اما در هر حال اين موقعيت را نتوانستم به گل تبديل کنم و باز هم از تمامي هواداران و بازيکنان عذرخواهي مي‌کنم.

حدادي‌فر افزود: بازي خوبي را برابر استقلال انجام داديم. همچنين استقلال هم نمايش خوبي در زمين داشت. ذوب آهن برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادي از رقابت‌هاي ليگ برتر نتيجه کنوني را جبران خواهد کرد.

بازيکن تيم ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: تيم استقلال در اين مصاف خيلي بسته بازي کرد اما به هر حال موقعيت‌هايي هم به دست ما افتاد اما اين موقعيت‌ها با ناکامي مواجه شد.

سه شنبه 1392/11/01 19:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن