تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803482535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامي‌فر: هدفم صعود با پارسه به ليگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: امامي‌فر: هدفم صعود با پارسه به ليگ برتر است
پارسه توانسته در ليگ يک در اين فصل نتايج خوبي را کسب کند. اين تيم که در فصل قبل يکي از گزينه‌هاي سقوط بود حالا به مدعي صعود تبديل شده است. پارسه که در گروه دوم ليگ آزادگان در رده چهارم قرار دارد قطعا موفقيت‌هاي خود را مديون سرمربي خوش‌ اخلاق اين تيم عليرضا امامي‌فر است.

بازيکن سابق پرسپوليس و تيم ملي و لژيونر اسبق کشورمان که سال پيش توانست پارسه را در ميان تعجب همگان از سقوط نجات دهد و حالا اين تيم را در ليگ دسته اول تبديل به يک مدعي کرده است. امامي‌فر که در بازي با ميلان هم توانست در تيم پيشکسوتان پرسپوليس يک گل به ميلان بزند قطعا مي‌تواند حرف‌هاي جالبي براي گفتن داشته باشد. مصاحبه سايت گل با عليرضا امامي‌فر سرمربي آينده‌دار پارسه را بخوانيد.

ليگ دسته يک؟

قطعا فوتبال در اين ليگ فشرده‌تر و فضا کمتر است. کار در ليگ يک سخت است و حاشيه زياد، اما من براي خودم هدف‌هايي دارم پيرو آن هدف‌ها تلاش مي‌کنم. امسال ليگ يکدست‌تر شده و بعد از بحث تباني فوتبال پاک بيشتري را مشاهده مي‌کنيم. در سال‌هاي قبل در اينجاي ليگ که مي‌رسيديم دو يا سه تيم بودند که کنده بودند و فاصله خودشان را زياد کرده بودند و براي صعود مي‌جنگيدند اما حالا مي‌بينيم که تيم ته جدول با صدرجدول شش، هفت امتياز فاصله دارد و اين نشان مي‌دهد که تباني کمتر شده و تيم‌ها فوتبال بازي مي‌کنند اگرچه در نيم فصل دوم بايد نظارت بيشتر باشد هم روي داوري هم روي دوپينگ .

شما فصل قبل گزينه سقوط بوديد و حالا پارسه را به مدعي صعود تبديل کرده‌ايد، راز موفقيت شما چيست؟

کار، کار، کار ... ما خيلي خوب تمرين مي‌کنيم، خيلي خوب فکر مي‌کنيم و با همدلي براي برد مي‌جنگيم. کارهاي تاکتيکي و آمادگي جسماني ما قطعا در اين راه تاثيرگذار بوده است و همچنين بزرگترهاي تيم مثل احمد مومن‌زاده، سيدعباسي در اين راستا کمک مي‌کنند و با يکدل کردن تيم به مدعي شدن پارسه کمک مي‌کنند. اگر پارسه امروز به عنوان يک مدعي خودش را مطرح کرده و تيم‌ها را مجبور به احترام نسبت به خودش کرده است حاصل يک مديريت خوب و دوستانه که آقاي کاوه عابديني در راس آن است، کادرفني که همگي با يک هدف مشترک به هم کمک مي‌کنيم و بنده به عنوان سرمربي تلاش مي‌کنم تا با فراهم کردن يک تاکتيک مشخص و روبه جلو تيم را به موفقيت برسانيم و همچنين بازيکنان تيم که با تلاش و سخت‌کوشي و بعضا مشکلات مالي همدل و متعهد بودند و در اين هدف مشترک که صعود و رسيدن به قهرماني است به ما کمک مي‌کنند. اگرچه قهرمان شدن کار ساده‌اي نيست و ابزار مختلفي مي‌خواهد.

آيا پارسه اين ابزار را دارد؟

اولين ابزاري که در همه تيم‌ها و در همه رده‌ها مهم است پول است و اگر اين نياز اوليه برطرف نشود نمي‌توانيم به فوتبال فکر کنيم. مديريت تيم و همدلي در بين بازيکنان، کادرمربيگري و تک تک بازيکنان همگي در اين مدت سعي کرده‌اند مشکلات را به حداقل برسانند و من اميدوارم که شرايط به گونه‌اي باشد که همگي فقط به فوتبال فکر کنيم تا بتوانيم به هدفمان برسيم.

شما توانسته‌ايد در سال دوم مربيگري‌تان نتايج موفقيت‌آميزي بگيريد. آيا روش خاصي داريد؟

ما درست کار کرده‌ايم من سعي کردم از بازيکنان تيمم بيشترين استفاده را ببرم و نوع تمريناتي که انتخاب کرده‌ام هميشه سعي کردم به روز باشد و اين نوع تمرينات را با ليگ يک هماهنگ کنم. ما تا به امروز فقط 3 باخت داشته‌ايم که آن هم يکي در خانه بندر کنگ بوده است که توانسته اکثر تيم‌ها را در آنجا شکست بدهد و دو تا هم به تيم آلومينيوم و پيکان که باخت آلومينيوم يک اتفاق بود و باخت پيکان هم اگر چه ما اين تيم را در دور رفت برديم اما پيکان 4 بازيکن از ليگ برتر جذب کرده و دقيقا همان بازيکنان براي پيکان گلزني کردند اگرچه ما مستحق باخت نبوديم ولي خوب اين اتفاق افتاد. در کل من فکر مي‌کنم با ايجاد يک ارتباط خوب با بازيکنان و به روز شدن از نظر تاکتيک و علم فوتبال همه اين‌ها مي‌توانند به موفقيت يک مربي کمک کند.

گويا در بازي با پيکان مشکلات داوري هم براي شما به وجود آمده بود؟

خب، متاسفانه ما هم فيلم صحنه‌هاي داوري را درآورديم و صحنه‌هايي را ديديم که ما را فکر فروبرده است، اميدوارم ما اشتباه کنيم اما ما از داوري در اين بازي ضربه خورديم.

نظرت در مورد بازي با ميلان چه بود؟

خوب بازي با ميلان يک اتفاق زيبا بود و من جا دارد از مسوولين مسابقه تشکر کنم. اما آن چيزي که مرا ناراحت کرد اين بود که در بازي با ميلان بيشتر از آنکه به اين بازي پرداخته شود که يک اتفاق بزرگ بود به پيراهن مالديني پرداخته و توجه شد و اين از زيبايي‌هاي اين اتفاق کاست. اما در کل اينکه بازيکنان دهه 60 و 70 در کنار هم بودند خيلي جالب بود و از همه مهمتر ديدن مردم در آزادي و تشويق آنها بعد از به ثمر رساندن گل خيلي با ارزش بود و اين را از ته دل مي‌گويم که ارزش‌اش از تمام پيراهن بازيکنان ميلان حتي مالديني براي من بيشتر بود.

گل زدن به ميلان چه حسي داشت؟

گل زدن به ميلان حس خوبي بود اما واقعا دوست دارم آقاي رويانيان که انصافا زحمت هم کشيد مي‌داند گل پرسپوليس به ميلان را چه کسي زد؟! من تنها کسي از آن جمع هستم که مربي هستم و مشغول کار کردن هستم من در ابتداي راه هستم و انتظار دارم دوستان از من حمايت کنند. اما متاسفانه در فوتبال ايران بايد به بعضي بي‌مهري‌ها عادت کرد. من در بازي با ميلان 3 تا از دندان‌هايم شکست اما آيا کسي از اين موضوع خبر دارد؟! من ناراحت نيستم و به عشق پيراهن پرسپوليس دوباره جان تازه‌اي گرفتم تمام دندان‌هاي خودم را هم فداي پيراهن پرسپوليس و هواداران دوست‌ داشتني‌اش مي‌کنم اما انتظار داشتم که يک توجه کوچک برخي از مسوولين مي‌کردند نه اينکه مدام به دنبال گرفتن مصاحبه يا توجه پيراهن مالديني و بازيکنان ميلان بودند. اگرچه من در آزادي با ديدن مردم و هواداران پرسپوليس جان تازه‌اي گرفتم و هديه بزرگي از هواداران پرسپوليس گرفتم.

گفتي بازيکنان دهه 60 و 70 دوست داشتي در کدام دهه بازي مي‌کردي؟

اين را ته دل مي‌گويم کاش بازيکن دهه 60 بودم نه دهه 70 چرا که تفکري که دهه 60‌ها داشتند خيلي جالب بود و با فوتبال ما جور درمي‌آمد. براي همه آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم همه فوتباليست‌هايي که براي اين فوتبال زحمت کشيدند و امروز در مستطيل سبز حضور ندارند موفق باشند و در زندگي شخصي‌شان به هدف‌هايشان رسيده باشند.

هدفتان در فصل بعد چيست؟

من الان فقط به يک هدف فکر مي‌کنم و آن هم موفقيت پارسه است و دوست دارم با اين تيم صعود کنم. من پارسه را دوست دارم و مديريت اين تيم با حمايت‌هايش هميشه به من انرژي داده است. پيشنهاداتي از برخي از تيم‌ها وجود داشت و در انتهاي فصل هم قطعا اين اتفاق نه براي من بلکه براي خيلي از مربيان ليگ مي‌افتد اما اولويت من پارسه است چرا که مهندس کاوه عابديني عاشق فوتبال است و عاشقانه و صادقانه به فوتبال خدمت مي‌کند. وجود مديري مثل مهندس کاوه عابديني براي اين فوتبال نعمت است و من دوست دارم کارم را با ايشان ادامه دهم اگرچه همه چيز دست خداست و من همه چيز را چه در زندگي شخصي و چه در زندگي فوتبال به او سپردم و فقط سعي مي‌‌کنم براي موفقيت تلاش کنم.

پنج شنبه 1392/10/19 13:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن