تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته يازدهم ليگ برتر واليبال/ متين در انديشه جبران شكست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هفته يازدهم ليگ برتر واليبال/ متين در انديشه جبران شكست
هفته يازدهم ليگ برتر واليبال روز سه‌شنبه سوم ديماه با شش ديدار پيگيري خواهد شد و در مهمترين بازي اين هفته متين ميزبان پيكان تهران در ورامين خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ شهرهاي ورامين، تهران، آمل، كاشان، اروميه و تبريز شش شهر ميزبان هفته يازدهم ليگ برتر واليبال هستند.

در نخستين و يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي اين هفته تيم واليبال متين ورامين كه هفته گذشته با پذيرش شكست ناباورانه در برابر شهرداري زاهدان صدرنشيني ليگ برتر را از دست داد، در سالن شهيد گل عباسي ورامين ميزبان پيكان تهران خواهد بود.

شاگردان پيمان اكبري سرمربي تيم پيكان كه در هفته دهم بعد از سه ناكامي، شيريني پيروزي را با شكست سايپا چشيدند، در هفته يازدهم بايد به مصاف متين ورامين بروند.

پيكان در حال حاضر با 15 امتياز رتبه چهارم جدول را در اختيار دارد و در صورت پيروزي در اين بازي مي‌تواند به جايگاه سومي نيز بيانديشد، اما متين 19 امتياز دارد و در صورت پيروزي رتبه دومي خود را مسجل مي‌كند. اما اگر در برابر پيكان مغلوب شود، در صورت پيروزي ميزان برابر شهرداري تبريز به جايگاه سومي خواهد رفت.

تيم‌هاي نوين كشاورز و سايپا در دومين بازي هفته يازدهم ليگ برتر واليبال در خانه واليبال تهران با يكديگر بازي خواهند كرد. نوين و سايپا به ترتيب با 11 و 5 امتياز در جايگاه‌هاي نهم و دوازدهم جدول اين رقابت‌ها قرار دارند. سايپا با هدايت فرهاد نفرزاده در صورت پيروزي در جايگاهش تغييري ايجاد نخواهد شد، زيرا با تيم يازدهم جدول (المهدي بندرعباس) پنج امتياز اختلاف دارد، اما اگر شاگردان مسعود آرمات سرمربي نوين كشاورز در اين بازي پيروز شوند، امكان دو پله صعود در جدول را خواهند داشت.

كاله مازندران نيز در ديگر بازي هفته يازدهم ليگ برتر واليبال در سالن رسول اكرم (ص) در آمل ميزبان شهرداري زاهدان خواهد بود. بازيكنان تيم زاهدان كه با هدايت حميد موحدي در هفته دهم متين را از پيش رو برداشتند با انگيزه زيادي براي شكست كاله به ميدان خواهند آمد. اما بهروز عطايي سرمربي كاله در اين ديدار هواداران اين تيم را به همراه خواهد داشت و حكم كميته تجديد نظر مبني بر دو بازي بدون تماشاگر خانگي كاله به پايان رسيده است. شكست كاله براي تيم‌هاي كم تجربه‌اي مانند شهرداري زاهدان در جمع هواداران اين تيم كار بسيار سختي خواهد بود.

اختلاف امتياز و رتبه دو تيم كاله و شهرداري زاهدان در جدول تنها سه امتياز و سه رتبه است، اما كاله براي باقي ماندند در جمع مدعيان نياز مبرم به اين پيروزي دارد.

تيم هاي شهرداري اروميه و آلومينيوم المهدي بندرعباس كه هر دو تاكنون يك تغيير در سكان هدايت خود داشته‌اند، در پنجمين بازي هفته يازدهم مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران در سالن غدير اروميه به مصاف يكديگر مي‌روند.

ناصر شهنازي و شاگردانش اين هفته با تيمي روبرو مي شوند كه سرمربي خود را به تازگي تغيير داده است و يدالله كارگر پيشه كه پيش از اين در سمت مدير فني بود به جاي ابراهيم وطن پرست در نيمكت سرمربيگري شهرداري اروميه خواهد نشست.

تيم شهرداري اروميه كه با 12 امتياز در رتبه هشتم جدول اين رقابت‌ها قرار دارد، در چهار بازي گذشته خود رنگ پيروزي نديده و اين هفته در بازي خانگي به دنبال كسب پيروزي است. از سوي ديگر المهدي پس از تغيير سكان دارش عملكرد خوبي در بازي ها داشته و بازيكنان انگيزه زيادي براي ادامه اين روند دارند.

در ساير ديدارهاي اين هفته نيز باريج اسانس كاشان ميزبان بازرگاني جواهري گنبد است و شهرداري تبريز نيز در خانه خود به مصاف نماينده مشهد خواهد رفت.

با بسته شدن پرونده هفته يازدهم ليگ برتر واليبال تنها ديدارهاي معوقه هفته پنجم اين رقابت‌ها مي‌ماند كه روز يكشنبه هشتم ديماه برگزار خواهد شد تا نيم فصل نخست ليگ برتر واليبال سال 92 به پايان برسد.

برنامه كامل ديدارهاي هفته يازدهم ليگ برتر واليبال به قرار زير است:

ورامين، متين ورامين – پيكان تهران، سالن شهيد گل عباسي - ساعت 17:30

تهران، نوين كشاورز – سايپا البرز، خانه واليبال – ساعت 17:30

آمل، كاله مازندران – شهرداري زاهدان، سالن رسول اكرم (ص) – ساعت 17:30

كاشان، باريج اسانس – بازرگاني جواهري گنبد، سالن كتابچي – ساعت 17:30

اروميه، شهرداري اروميه – آلومينيوم المهدي بندرعباس، سالن غدير – ساعت 17:30

تبريز، شهرداري تبريز – ميزان مشهد، سالن شهيد اقدمي – ساعت 18

انتهاي پيام

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن