تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819724774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبحانه برای دفع سموم: آب سبزیجات


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:




دلیل واقعی اینکه چرا آب سبزیجات برای بدن ما خوب و مفیداست را می‌دانید؟ در این نوشتار با بیان ۶ دلیل به شما توصیه می‌کنیم که هر روز یک لیوان آب سبزیجات بخورید. ۱-سبزیجات سریع‌ترین راه برای پاک کردن بدن ما از سمومند و به از بین بردن التهاب و اسید در جریان خون کمک می‌کنند)
۲- صد در صد از پیش هضم شده‌اند و بلافاصله به جریان خون ما راه می‌یابند. برای رسیدن مواد به تمام بدن، مواد غذایی باید ازحداقل صد تریلیون سلول بگذرند، آب سبزیجات در حقیقت سریع‌ترین راه برای رساندن مواد مغذی نیرودهنده و دادن اکسیژن به تمام بدن است.
۳- سرشار از آنزیم هستند و به واسطه غنی بودنشان با آنزیم‌های گیاهی باعث می‌شوند آن دسته از ذرات مواد غذایی که در جریان خون هضم نشده باقی مانده‌اند؛ توسط این آنزیم‌ها بلعیده و خورده شوند. این کار کمک زیادی به التیام مشکلات (حاصله از مواد هضم نشده) می‌کند.
۴- یک انرژی دهنده فوری‌اند. آب سبزیجات می‌تواند به ما انرژی بیشتری از هر نوشیدنی دیگری بدهد.
۵- دارای قند پایین هستند. همه می‌تواند آن را بنوشند، حتی اگر مبتلا به دیابت باشند.
۶- نوشیدن آب سبزیجات در دفع مواد زائد روده‌ها و معده موثر است. شگفتزده خواهید شد وقتی ببینید چقدر فوق العاده به التیام پوشش معده، مری و روده کوچک و بزرگ کمک و به بیان بهتر آن‌ها را آس‌تر کشی می‌کنند.
سعی کنید این نوشیدنی را صبح‌ها به عنوان صبحانه و شب قبل از شام بنوشید. طرز تهیه یک نوشیدنی سبزیجات آب همه این سبزیجات را بگیرید و پس از مخلوط کردنشان بنوشید. البته فراموش نکنید که افراط در هر کاری خوب نیست:
۱ لیمو ترش بزرگ
۱ فنجان اسفناج
۱ فنجان جعفری
۱ سیب سبز
۶ شاخه کرفس
۱ خیار بزرگ















٣٠ دی ١٣٩٢ ساعت ١٣:٣٣





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن