تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819026751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب انرژی فوق العاده، تنها با خوردن چند نوشیدنی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



کسب انرژی فوق العاده، تنها با خوردن چند نوشیدنی
خیلی از مردم در فصل سرما دچار بی‌حوصلگی و افسردگی می‌شوند...




رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم فرموده اند: در اسلام، هیچ بنایی نزد خدا محبوب تر از ازدواج نیست.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، با توجه به اینکه روزها دست در دستان سرد زمستان داریم، بد نیست چند نوشیدنی گرم‌کننده و نیرو بخش را به شما معرفی کنیم. نوشیدن این دمنوش‌ها بی‌تردید روزهای لذت بخشی را برای شما رقم می‌زند و شما را در برابر سرماخوردگی هم محافظت می کنند.  
چای شیر و عسل
یک لیوان شیر را بجوشانید و در دمای کم بگذارید بماند. سپس یک قاشق چای را با کمی آب جوش و ادویه‌های گرمی همچون دارچین، زنجبیل و هل و کمی ساییده جوز هندی آنقدر که تنها طعم خوشی به نوشیدنی بدهد، دم کنید تاچایی پر رنگ به دست آید. سپس کمی از آن را در یک فنجان شیر بریزید و وقتی کمی سرد شد، با یک قاشق عسل شیرینش کنید و بنوشید.  
دمنوش سیب
یکی از ذخایر خوب برای دمنوش‌های زمستانی، پوست میوه‌ها است. پوست سیب و دارچین و زنجبیل دمنوش مناسبی است که اگر آن را مثل چای دم کنید و مدت نیم ساعت بگذارید دم بکشد، دمنوشی مناسب و انرژی بخش و سرشار از ویتامین برای زمستان خواهید داشت.  
دمنوش مرکبات
نسبت مساوی از پوست لیمو، پرتقال، چای سبز و آویشن خشک را در یک قوری آب جوش 10 دقیقه دم کنید و در آخر کمی آب لیمو در آن بچکانید.  
چای دارچین
این نوشیدنی را می‌توانید با سه قطعه دارچین چوبی در یک قوری به مدت طولانی دم کنید. می‌توانید نیم ساعت یا 45 دقیقه منتظر باشید و سپس به این نوشیدنی بسیار گرم و نیرو بخش و ضد سرماخوردگی که کمی هم طعم تندی دارد، مقداری لیموی تازه اضافه کنید و با اندکی عسل، آن را بنوشید.     رازیانه دمنوش رازیانه با یک فنجان آب و یک قاشق چای‌خوری تخم رازیانه‌ی خشک آماده می‌شود. از این گیاه به خاطر خواص گوارشی آن استفاده می‌شود به خاطر اینکه اشتها را تحریک کرده و با نفخ یا سنگ کیسه‌ی صفرا مقابله می‌کند. برای رفع مشکلات گوارشی‌تان روزانه سه فنجان از این دمنوش را میل کنید.     مریم‌گلی گل‌های مریم‌گلی سیاه برای درمان عفونت‌های تنفسی، احتناق سینوس‌ها و آنفلوانزا مفید است. اگر سرما خورده‌اید و زیاد سرفه می‌کنید توصیه می‌کنیم که روزانه دو تا سه فنجان از این دمنوش میل کنید. مریم گلی شما را از پیری زودرس هم دور می‌کند. امتحان کنید.
خیلی از مردم در فصل سرما دچار بی‌حوصلگی و افسردگی می‌شوند. با پرتودرمانی، مصرف مولتی‌ویتامین‌ها یا سفر به مناطق گرم‌تر به حل این مشکل کمک کرد. مصرف دمنوش اسطوخودوس یکی از بهترین، ساده‌ترین و طبیعی‌ترین روش‌های رفع افسردگی فصلی است.
 



گروه خانواده جام نیوز/ 2005




۱۳۹۲/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن