تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802610202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندبال ايران مي‌تواند جهاني و المپيكي شوداستكي: پول ميلياردي نه، تنها چند اردوي تداركاتي مي‌خواهيم/ از حضور در قطر پشيمانم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هندبال ايران مي‌تواند جهاني و المپيكي شوداستكي: پول ميلياردي نه، تنها چند اردوي تداركاتي مي‌خواهيم/ از حضور در قطر پشيمانم
بازيكن تيم ملي هندبال ايران گفت: ملي‌پوشان هندبال دنبال پول ميلياردي نيستند و تنها چند اردوي تداركاتي مناسب مي‌خواهند.


الله‌كرم استكي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درمورد شرايط تيم ملي هندبال ايران در آستانه اعزام به مسابقات جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: شرايط اردوها خوب است؛ هرچند كه كمي دير كارمان را آغاز كرديم، اما اوضاع خوب پيش مي‌رود. شرايط مالي فدراسيون كمي نامناسب است و حتي حقوق بازيكنان و بخش زيادي از هزينه اردو را هم باشگاه ثامن مي‌دهد.

وي با بيان اينكه وزارت ورزش ديگر به فكر هندبال نيست، افزود: هندبال مانند كودك سر راهي شده و كسي به آن توجه نمي‌كند. تمرينات خوبي پشت سر گذاشتيم و در مرحله اول حدود 30 بازيكن به اردو آمدند و تست دادند. دل‌مان روشن است كه بتوانيم به جام‌جهاني برويم و فكر مي‌كنم تيمي در آسيا نيست كه بتواند مقابل ايران ايستادگي كند.

* تازه از خواب بيدار شده‌ايم

بازيكن تيم ملي هندبال ايران گفت: تمام تيم‌ها از يك ماه پيش در اردوهاي تداركاتي بودند، اما ايران تازه از خواب بيدار شده است. قرار است با تركيه بازي كنيم كه سبك آنها اروپايي است. به نظر من تورنمنت قطر بيشتر براي ما مفيد است چراكه مي‌توانيم با تيم‌هاي عربي بازي كنيم و در شرايط مسابقه قرار بگيريم.

استكي خاطرنشان كرد: بازي با تركيه بيشتر براي تست بازيكنان است، اما اردوي قطر و بازي با تيم‌هاي عربي بسيار به ما كمك مي‌كند، چراكه در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا بايد به مصاف همين تيم‌هاي عربي برويم.

ملي‌پوش هندبال ايران با بيان اينكه در گروه مرگ جام ملت‌هاي آسيا قرار گرفته‌ايم، تصريح كرد: بازيكنان هيچ ترسي از حريفان ندارند و به قول مربي بيشتر از خودمان بايد بترسيم. خوشبختانه چند بازيكن لژيونر اروپايي داريم و بازيكنان از نظر تجربه در شرايط ايده‌آلي قرار دارند، اما تيمي كه مي‌خواهد به جام‌جهاني صعود كند بايد تفكر جهاني داشته باشد.

* پول ميلياردي نه، تنها چند اردوي تداركاتي مي‌خواهيم

وي افزود: از هماهنگي بين بازيكنان تا اردوهاي تداركاتي مداوم بايد فراهم باشد. كوزه‌گري هم بسيار زحمت مي‌كشد، اما وزارت ورزش همراهي نمي‌كند. توقع بالايي نداريم؛ پول‌هاي ميلياردي نمي‌خواهيم و تنها درخواست ما اين است كه چند اردوي تداركاتي مناسب براي‌مان فراهم كنند.

استكي خاطرنشان كرد: اگر بتوانيم سهميه جهاني را كسب كنيم مي‌توانيم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم. پس از مسابقات گوانگجو در شرايط بسيار خوبي قرار داشتيم كه متاسفانه بازيكنان به خوبي مديريت نشدند و بازهم افت كرديم. اين روزها واليبال شرايط بسيار خوبي دارد، اما اگر به ما توجه مي‌كردند مي‌توانستيم حداقل مانند بسكتبال تا قهرماني آسيا پيش برويم.

* هندبال ايران مي‌تواند جهاني و المپيكي شود

بازيكن تيم ملي با بيان اينكه تا زماني كه هندبال المپيكي شود در تيم ملي بازي خواهم كرد، گفت: هدف اول ما در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا صعود از گروه است. آروزيم اين است كه در رده بزرگسالان هم جهاني شويم تا قدمي براي نسل بعدي برداشته باشيم. اگر جهاني شويم قول مي‌دهم كه بتوانيم به المپيك هم صعود كنيم، چراكه واقعاً اين پتانسيل در هندبال ايران وجود دارد.

* از حضور در قطر پشيمانم

الله‌كرم استكي، برادر بزرگتر سجاد استكي درمورد حضورش در تيم السد قطري تصريح كرد: فكر مي‌كنم حضورم در قطر اشتباه بود؛ هرچند كه شرايط مالي قطري‌ها بسيار خوب بود، اما از نظر ورزشي و هندبال افت كردم. همه مي‌گويند قطر پيشرفت كرده است، اما آنها تنها در زمان مسابقات چند بازيكن اروپايي جذب مي‌كنند و هيچ تمريني ندارند.

ملي‌پوش هندبال ايران خاطرنشان كرد: قطري‌ها از من خواستند كه يك سال ديگر هم در اين تيم بمانم، اما جون احساس كردم از نظر هندبالي افت كرده‌ام با همكاري دكتر ميرعلي به باشگاه ثامن آمدم. سجاد هم يك ماه به قطر آمد و چون از شرايط رضايت نداشت بلافاصله به ايران بازگشت.

وي افزود: قطري‌ها مي‌خواهند تمام كارها را با پول انجام دهند. پول دارند، اما نظم و تمرين خوبي ندارند. قبلاً كويت بود و حالا نوبت قطر است؛ ميزباني جام‌جهاني هندبال و فوتبال را گرفته‌اند.

* باشگاه سپاهان 30 خانواده را از نان خوردن انداخت!

وي گفت: باشگاه سپاهان كم لطفي كرد و حاضر نشد در هندبال تيم‌داري كند و به عقيده من حدود 30 خانواده را از نان خوردن انداخت! بازيكنان سپاهان تمام اميدشان به همان 30-40 ميليوني بود كه در يك سال از باشگاه مي‌گرفتند، اما مسئولان واقعاً كم لطفي كردند و خيلي زود هم پيشمان شدند. با كاري كه مسئولان سپاهان كردند سال آينده كمتر بازيكني حاضر مي‌‌شود براي آنها بازي كند.

انتهاي پيام/م

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن