تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردان وفادار چه ویژگی‌هایی دارند؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"مردان وفادار" چه ویژگی‌هایی دارند؟
مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد برخی از ویژگی‌ها در آقایان باعث می‌شود تا خانم‌ها ناخود آگاه به این دسته از اشخاص حس اعتماد و وفاداری داشته باشند.


به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ مردان در زندگی امروز نسبت به زنان "احساس استقلال" بیشتری می‌کنند. از این رو شاید این یک نقطه ضعف در بسیاری از خانم‌ها باشد، اما یکی از ویژگی‌های مهم آقایان وفادار این است که هیچ گاه احساس برتری نسبت به شخص مقابل خود نداشته باشند.


بررسی‌ها نشان می‌دهند مردانی که در مورد احساسات نقاط ضعف و بسیاری از مسائل زندگی‌شان صادق هستند و بدون رودربایستی محبت می‌کنند، افرادی وفادار هستند و هیچ گاه شریک زندگی‌شان را تریک نخواهند کرد.


مردانی که احساسات کودکانه دارند و با کوچک‌ترین حادثه‌های احساسی از خود واکنش نشان می‌دهند نقش زیادی در کیفیت زندگی شما دارند و میزان وفاداری آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.


نتایج مطالعات نشان می‌دهند این خصوصیات مردانه لزوما به معنی عاطفی بودن نسبت به شخص مقابلشان نیست، اما یافته‌های دنشمندان نشان می‌دهد این دسته از مردان در زندگی زناشویی خود موفق‌تر عمل می‌کنند.


انتهای پیام/ 






تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن