تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804310515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردان چه زناني را ايده آل مي پندارند؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مردان چه زناني را ايده آل مي پندارند؟
به گزارش پارسينه، مردها دوست دارند بعد از ازدواج، همان طوري كه پيش از اين بوده‌اند بمانند. آن‌ها همسري مي‌خواهند كه با وجود معايب يا خلق و خوي خاصشان، آن‌ها را بپذيرد و عاشقشان بماند.

همسر
براي تازه عروس‌ها اينكه همسرشان روز به روز عاشق‌تر شود، موضوع بي‌اهميتي نيست. آن‌ها دوست دارند با تك تك حرف‌ها و رفتارهايشان، يك قدم به همسرشان نزديك‌تر شوند، اما هميشه ماجرا اين طور پيش نمي‌رود. گاهي هر قدم رو به جلوي زن، مرد را ده‌ها قدم به عقب مي‌راند. براي زني كه فكر مي‌كند حساب همه چيز را كرده و تمام تلاشش را به خرج داده، كنار آمدن با اين موضوع، آسان نيست. اگر شما چنين احساساتي را تجربه كرده‌ايد، بايد بار ديگر گذشته‌تان را مرور كنيد تا بدانيد چرا در چشم همسرتان، يك زن ايده‌آل جلوه نكرده‌ايد.

بايد خاص باشيد
يك مرد به دنبال زني خاص مي‌گردد كه تا پايان عمر كنارش بماند و با او پير شود. زني كه اهل شكايت نيست يا با نق نق كردن، روزش را خراب نمي‌كند. مردها يك زن منطقي و با حساب و كتاب مي‌خواهند كه آن‌ها را در سراسر زندگي‌شان حمايت كند و در موقعيت‌هاي حساس، هميشه بتوانند روي كمكش حساب كنند. از طرف ديگر، زن ايده‌آل آن‌ها شباهت زيادي با همان كليشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن‌ها اغلب زني را ستايش مي‌كنند كه مورد ستايش خانواده و اطرافيانشان قرار مي‌گيرد و حتي اگر خودشان هم اين واقعيت را ندانند، در ناخودآگاهشان آن را پرورش داده و به تصميم‌گيري‌هايشان راه مي‌دهند.

بايد قانع باشيد
مردها دوست دارند بعد از ازدواج، همان طوري كه پيش از اين بوده‌اند بمانند. آن‌ها همسري مي‌خواهند كه با وجود معايب يا خلق و خوي خاصشان، آن‌ها را بپذيرد و عاشقشان بماند. اين ويژگي، يكي از مهم‌ترين چيزهايي است كه در ذهن مردها مي‌گذرد. آن‌ها از سركوفت خوردن بيزارند و دوست دارند همسرشان با همين اخلاقي كه دارند و همين وضع زندگي‌اي كه دارند، بسازد و مدام براي تغيير كردن، آن‌ها را تحت فشار نگذارد. برخلاف اغلب زن‌ها كه سعي مي‌كنند از مرد معمولي مقابلشان همسر ايده‌آل و رويايي بسازند، مردها دوست دارند با زني زندگي كنند كه به همين وضع موجود، قانع باشد.

بايد سعي كنيد زيبا باشيد
درست است كه زيبايي و وضعيت ظاهري، نخستين موضوعي نيست كه اغلب مردها به آن توجه مي‌كنند، اما اين موضوع در انتخاب همسر آينده آن‌ها بي‌تأثير هم نيست. ظرافت و زيبايي در رفتار هم مي‌تواند تأثير مثبتي روي انتخاب آن‌ها بگذارد. گرچه معيارهاي زيبايي از فردي به فرد ديگر متفاوت است، اما هميشه با نگه داشتن حد وسط، مي‌توان از اينكه يكي از كانديداهاي ازدواج مردان اطرافتان هستيد يا خير، مطمئن شويد.

بايد نيمي از مشكلات، مال شما باشد
سال‌ها از روزگاري كه مردها بار خانه را يك تنه به دوش مي‌كشيده‌اند، گذشته است. مردهاي امروزي دوست دارند كه زنشان دوشادوش آن‌ها حركت كند، بحران‌هاي خانه را بشناسد و گاهي مانند آن‌ها، استرس‌هاي زندگي بعد از ازدواج را به دوش بكشد. آن‌ها دوست ندارند تنها فكر كنند، تنها تلاش كنند، تنها نگران باشند و تنها عمل كنند. مردهاي امروز به دنبال همسري هستند كه در تمامي اين لحظه‌ها كنارشان باشد و اين مشكلات را مشكلات خودش بداند، نه اينكه اگر كاري براي حل كردنشان مي‌كند، آن را يك لطف تلقي كند.

بايد با فاميل و دوستان همسرتان، دوست باشيد
جدا شدن از زندگي مجردي در سال‌هاي بعد از ازدواج، سخت‌ترين اتفاقي است كه مي‌تواند براي يك مرد بيفتد. مردها از تنهايي بعد از ازدواج مي‌ترسند. آن‌ها دوست دارند روابط قبليشان را اين بار در كنار همسرشان تجربه كنند. رابطه با خانواده و اعضاي فاميلشان و همين طور دوستاني كه حضورشان براي آن‌ها اهميت دارد. هيچ مردي نمي‌تواند بدگويي عليه دوست يا خانواده‌اش را تحمل كند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند. آن‌ها ترجيح مي‌دهند با ازدواج، خانواده پيشينشان بزرگ‌تر شود، نه اينكه از يك خانواده بيرون بروند و خانواده تازه‌اي را بسازند. اغلب مردها در ارتباط داشتن با آدم‌هاي تازه و شرايط تازه، كمي مشكل دارند. آن‌ها دوست دارند زنشان روابط اجتماعي خوبي داشته باشد و آن‌ها را در پيوند زدن به اين اجتماع، ياري دهد. گذشته از اين، آن‌ها دوست دارند با ورود همسرشان به خانواده‌شان، روابط خانوادگي و فاميلي گرم‌تري را هم برايشان به همراه بياورد و لاك تنهايي‌شان را از آن‌ها بگيرد.

بايد ستايش كنيد
دوست داشته شدن، حس خوبي به آدم‌ها مي‌دهد. مردها هم از اين قاعده مستثنا نيستند. آن‌ها ترجيح مي‌دهند وقتي خسته از كار بر مي‌گردند، يك لبخند، منتظرشان باشد و به خاطر اينكه زني تا اين حد دوستشان دارد، به همه فخر بفروشند. خيلي از مردها زندگي خود را با اطرافيانشان مقايسه مي‌كنند و تصوير ذهني كه ديگران به آن‌ها منتقل مي‌كنند، برايشان اهميت زيادي دارد. همين است كه آن‌ها دوست دارند همسري فداكار و پر محبت داشته باشند و اين موضوع را به ديگران هم نشان دهند. مردها دوست دارند همسرشان قدرت و توانايي‌شان را ستايش كند و به آن‌ها تكيه داشته باشد. آن‌ها از اينكه مستقل‌ترين زن جهان هم براي تصميم‌گيري‌هايش با آن‌ها مشورت كند و در مشكلاتش به آن‌ها تكيه كند، لذت مي‌برند.
همسر

بايد با منطق باشيد
گرچه خيلي از زن‌ها گمان مي‌كنند با فداكاري تمام و كمال مي‌توانند يك مرد را عاشق خود كنند، اما واقعيت اين است كه مردها ترجيح مي‌دهند، همسرشان عقايد و نظرات خودش را داشته باشد. مردها بيشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه مي‌كنند و دوست دارند به جاي خميري كه به آن شكل مي‌دهند، يك زن قدرتمند و منطقي را انتخاب كنند كه دوشادوششان براي ساختن يك زندگي خوب، انرژي مي‌گذارد.

بايد پيشرفت كنيد
يك زن، هرچه قدر هم كه باهوش و زيبا و تحصيل كرده باشد، اگر روند پيشرفتش را بعد از ازدواج متوقف كند، نمي‌تواند يك همسر ايده‌آل باشد. مردها دوست دارند زنشان به دنبال يادگرفتن چيزهاي جديد باشد و حتي بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پيش برود كه بتواند مايه افتخار او و فرزندانش شود. براي مردهاي پرمشغله، تنها داشتن يك همسر خانه‌دار و هنرمند كافي نيست، بلكه آن‌ها به دنبال زني دنياديده مي‌گردند كه موضوعات روز را مي‌شناسد و هيچ وقت دست از يادگرفتن و پيشرفت بر نمي‌دارد.

بايد جاه طلب باشيد
نمي‌توان در اين مورد، يك قانون بي‌چون و چرا صادر كرد، اما اغلب مردهاي امروز، به دنبال همسري مي‌گردند كه چيزي بيشتر از زنان ديگر دارد. يك مهارت خاص، دانش بالا يا شغلي كه به آن افتخار كنند. مردهاي امروزي، زناني را دوست دارند كه در كنار تعهدات خانوادگي، امور روزمره كار و فعاليت‌هاي اجتماعي‌اش را هم جدي بگيرد. اين موضوع به آن‌ها ثابت مي‌كند آن زن قادر است زندگي خود را پيش ببرد و بيش از زنان اطرافش توانمند است.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن