تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803500962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوي: نبايد به خانواده هيچ فردي توهين کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرفاوي: نبايد به خانواده هيچ فردي توهين کرد
سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: همه ما خانواده داريم و نبايد به خانواده هيچ فردي توهين کرد. بي احترامي به مجيد جلاي کار درستي نبود.

  صمد مرفاوي بعد از تساوي بدون گل تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: از اينکه قبل از بازي در کنفرانس مطبوعاتي نتوانستم حاضر شوم، عذرخواهي مي کنم. اين مسئله به خاطر پروازها بود. ما با توجه به شناخت از تراکتورسازي و مي دانستيم اين تيم در زمين خودش هميشه از نظر فني مشکل داشته است با قدرت آمديم. ما راضي به توهين به يک مربي نبوديم.

به گزارش فارس، وي افزود: با شناخت به تبريز آمديم مي دانستيم خط حمله آن ها سرعتي هستند و مي خواستيم تمام حرکات حريف را کنترل کنيم. مخالف اين هستم که بگوييد وقت تلف کرديم. گلر ما وقتي آسيب ديده بايد بيرون برود. وقتي او گفت بازي مي کنم نمي توانستيم به زور او را بيرون بکشم. اصلا اين مسئله عمدي نبود. اصلا دنبال اين  کارها نيستيم. تراکتورسازي در نيمه اول برنامه اي نداشت و اتلاف وقت لازم نبود. در نيمه دوم روي اشتباه مدافع تيم که در پوشش توپ دير عمل کرد گل خورديم. تراکتورسازي با توجه به فشار روحي عقب نشست و گل تساوي را زديم از بازيکنانم به خاطر تلاشي که کردند تلاش مي کنم. به برنامه هاي خود در هر دو نيمه رسيديم.

مرفاوي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اينکه در 11 بازي گذشته خوب نتيجه نگرفته است، خاطرنشان کرد: من يازده بازي در صباي قم نبودم.از نيم فصل دوم و در 8 بازي کنار تيم بودم. توانستيم آرام آرام امتياز بگيريم و خدا را شکر از لحاظ فني بهتر شديم. هفته اول باختيم اما بهتر شديم و در دو بازي خارج از خانه گذشته 4 امتياز گرفتيم. در ادامه بهتر هم خواهيم شد. اينکه جايگاه من تزلزل داشته باشد نيست و ما براي بهتر شدن تلاش مي کنيم.

مرفاوي در مورد اينکه اعتراض هواداران گفت: هميشه گفتم هواداران تبريز با تمام وجود تيم خود را تشويق مي کنند و نمونه هستند اما در کل فوتبال هواداران از فوتبال دور شدند که اين علت دارد و کارشناسان بايد اين مسئله را بررسي کنند. من که به عنوان مربي فعاليت مي کنم اگر تيم من را نخواهد مي توانند راحت من را عوض کنند يا اگر هوادار راضي نيست مي تواند خيلي محترمانه بگويد اما امروز تعجب کردم که چرا يک مربي بايد در اين جو مورد توهين قرار بگيرد ما هم خانواده داريم و اين شعار ها را که نه در شان تماشاگر و نه فوتبال است مشاهده مي کنند. اين مسئله براي من ناراحت کننده بود. درست است که يک امتياز گرفتم و امروز مجيد جلالي رقيب من بود بسيار ناراحت شدم.اگر مربي را نمي خواهيد خيلي راحت بگوييد نه اينکه با توهين يک مربي که با شخصيت، مودب، آرام و بدون حاشيه است را زير پا با شعارها له کنيم. در تيم بزرگي مثل استقلال مربيگري کردم و شايد از اين شعارها هم به من دادند اما واقعا چرا؟ نبايد شاهد اين شعارها باشيم.

سرمربي تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که آيا صحبت هاي ديروز مديرعامل تراکتورسازي در مورد اينکه هواداران نمي توانند در تغيير مربي دخالت کنند، باعث نشد هواداران امروز آنقدر اعتراض کنند، تأکيد کرد: من مربي صباي قم هستم و دخالتي در اين تيم ندارم فقط ناراحتي من از اين است که نبايد به مربي اين بي احترامي شود. چرا آنقدر راحت توهين مي کنند و کسي به فکر اين مسئله نيست. از طرف جامعه مربيان صحبت مي کنم کار تماشاگران تبريز که نمونه هستندخوب نبود. هيچکس مربيان ايران را حمايت نمي کند و زير بار توهين قرار بگيرد مگر در تمام دنيا مربي را عوض نمي کنند. چرا توهين مي شود؟ همه ما خانواده داريم وبرايمان عزيز هستند.

مرفاوي در ادامه گفت: تيم مردمي براي مردم است. هيأت مديره بايد کار خود را انجام دهد من دخالتي در کار تراکتورسازي ندارم. من يک مربي هستم و ازاينکه يک مربي مورد توهين قرار گرفته دفاع مي کنم اين کار نبايد در فوتبال اتفاق بيافتد. مربي که به تماشاگر توهين نکرده است. ممکن است مردم از عملکرد من ناراحت باشند اما بايد اين را  راحت بگويند نه اينکه آنقدر بي احترامي کنند.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا مجيد جلالي بعد از استعفا به اين تيم بازگشت، افزود: هم مجيد جلالي و هم ساير مربيان براي من قابل احترام هستند. به نظر من جلالي اگر همان موقع که تصميم گرفت نبايد ديگر عوض مي کرد من با استقلال قرارداد داشتم بعد از بازي آخر با پيکان از همه خداحافظي کردم و بعد از استعفا ديگر برنگشتم. دخالت در کار جلالي نمي کنم اما به عنوان يک دوست اگر او همان اول که استعفا کرد بر نمي گشت بهتر بود. البته او را راضي به بازگشت کردند اما ديگر نبايد از او عذرخواهي کند. هوادار نبايد توهين کند. خانواده جلالي خانواده من است. در مورد مربيان ديگر هم اين وضعيت ادامه دارد. نبايد خانواده فرد زير پا گذاشته شود.

مرفاوي يادآور شد: من کيفيت ليگ را بالا نمي دانم. از اين بازي خروجي خوبي براي تيم ملي نداريم تمام تيم ها تدارک دارند اما ما براي دو هفته بعد خود برنامه نداريم.

سرمربي صباي قم خاطرنشان کرد: تراکتورسازي يک يا دو سال قبل با اين تيم فرق مي کرد. آن موقع يک محيط آرام وجود داشت. امسال يک مقدار از لحاظ روحي رواني اين تيم دچار اختلال شد. من در تبريز و تماشاگران فهيم اين تيم زندگي نمي کنم. اين تيم امسال آرامش نداشت. اگر مشکلي در سکو باشد به زمين انتقال پيدا مي کند. وقتي از لحاظ روحي رواني ارامش نباشد روحيه تيم پائين مي‌آيد. شما سال قبل به اوليويرا فرصت داديد و محيط آرامي را براي او فراهم کرديد در حالي که امسال اين وضعيت نبود.

وي در پايان گفت: ما به اين مسئله که بهتر شويم اميدواريم. انشاالله در بازي‌هاي آينده بتوانيم در جدول شرايط خوبي را پيدا کنيم تا براي بازي‌هاي بعدي آرامش پيدا کنيم.

پنج شنبه 1392/10/26 17:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن